مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان:

بانوان شهید بهترین الگو برای زنان و دختران امروز هستند

«طباطبایی» بانوان شهید ایثارگر را بهترین الگو برای زنان و دختران امروز دانست و گفت: رسالت ما به عنوان متولیان فرهنگی در این راستا بسیار خطیر و تاثیرگذار است. 
کد خبر: ۶۸۳۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۹ - 08August 2024

بانوان شهید بهترین الگو برای زنان و دختران امروز هستند

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، نشست شورای راهبردی سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان کرمان با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان، مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان،مسئول بسیج جامعه زنان کرمان و رابطان دستگاه‌های اجرایی برگزار شد. 

«مریم‌السادات طباطبایی» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان در این مراسم اظهار داشت: دفاع مقدس گنجینه‌ای از ارزش‌ها، آرمان‌ها، ایثار و از‌خودگذشتگی مردم کشور ما است. 

وی، بانوان شهید ایثارگر را بهترین الگو برای زنان و دختران امروز دانست و افزود: رسالت ما به عنوان متولیان فرهنگی در این راستا بسیار خطیر و تاثیرگذار است. 

طباطبایی گفت: در هفته دفاع مقدس، تجلیل از یک میلیون بانوی پیشکسوت دفاع مقدس در سطح کشور تدارک دیده شده که به صورت متمرکز برگزار می‌شود و در استان نیز از تعدادی از بانوان ایثارگر تقدیر می‌شود. 

۳ عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس در کرمان رونمایی می‌شود

«فهیمه طاهری» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان کرمان نیز به چاپ و نشر بیش از ۵۰ کتاب حوزه دفاع مقدس مرتبط با بانوان و کودکان اشاره کرد و از رونمایی سه کتاب در آینده نزدیک خبر داد. 

وی افزود: کتاب‌های «اسفند آخر» روایت همسر شهید «جعفری» کرمانی، «راز کوچه بن بست» روایت همسر شهید «اصغر دهقان» و «زنان تاریخ‌ساز» داستان‌های مصور ۱۰ زن تاثیرگذار در دفاع مقدس به زودی رونمایی می‌شود. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار