به مناسبت روز خبرنگار؛

فرمانده پدافند هوایی جنوب غرب کشور از خبرگزاری دفاع مقدس خوزستان تجلیل کرد

امیر سرتیپ دوم ستاد «سعید امیری» با حضور در دفتر خبرگزاری دفاع مقدس خوزستان از «هوشنگ نوبخت» نماینده این رسانه در خوزستان تجلیل کرد.
کد خبر: ۶۸۳۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۱ - 08August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، امیر سرتیپ دوم ستاد «سعید امیری» فرمانده پدافند هوایی جنوب غرب کشور امروز با حضور در دفتر خبرگزاری دفاع مقدس خوزستان از «هوشنگ نوبخت» نماینده این رسانه در خوزستان تجلیل کرد.

وی با تبریک روز خبرنگار، رسالت این قشر از جامعه را مهم و تاثیرگذار دانست و اظهار داشت: هر روز متعلق به جامعه خبری است و 17 مرداد تنها بهانه‌ای است که ما قدردان زحمات خبرنگاران عزیز باشیم.

فرمانده پدافند هوایی جنوب غرب کشور از خبرگزاری دفاع مقدس خوزستان تجلیل کرد

امیری افزود: خبرنگاران همچون نیروهای مسلح در خط مقدم قرار دارند. ما در حوزه دفاعی و امنیتی خادم ملت هستیم و خبرنگاران در حوزه اطلاع رسانی، امید آفرینی و روشنگری مثل سدی محکم هم افکار عمومی را هدایت کرده و به اقناع می‌رسانند و هم در مقابل تیترها و ترکش‌های رسانه‌های معاند از جامعه‌شان دفاع می‌کنند.

فرمانده پدافند هوایی جنوب غرب کشور از خبرگزاری دفاع مقدس خوزستان تجلیل کرد

فرمانده پدافند هوایی جنوب غرب کشور ضمن بازدید از دفتر خبرگزاری دفاع مقدس خوزستان  و رصد فعالیت‌های این رسانه یادآور شد: یکی از رسانه‌هایی که فعالیت‌های ارتش را در چند سال گذشته به خوبی رصد کرده و انتشار داده خبرگزاری دفاع مقدس خوزستان است که جا داشت به بهانه روز خبرنگار از این زحمات تقدیر کنیم و قدردان فعالیت‌های ارزشمند رسانه‌ای این مجموعه باشیم.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها