با شدت گرفتن تنش میان حزب‌الله و رژیم صهیونیستی رخ داد؛

انفجار در مناطق مرزی لبنان/ حملات بامدادی «اسرائیل» به جنوب لبنان

همزمان با اوضاع حساس منطقه و افزایش تنش در مرز‌های جنوبی لبنان با اشغالگران قدس، منابع عبری از تجاوز نظامی بامدادی ارتش رژیم صهیونیستی به خاک لبنان در نزدیک مرز‌های شمال فلسطین اشغالی خبر می‌دهند.
کد خبر: ۶۸۳۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۶ - 08August 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، با شدت گرفتن تنش‌ها در منطقه غرب آسیا و هم‌زمان با وعده ایران برای تنبیه سخت رژیم صهیونیستی به دلیل ترور شهید اسماعیل هنیه، منابع عبری از اوضاع متشنج در مرز‌های لبنان با اراضی اشغالی خبر می‌دهند.

در همین ارتباط، شبکه ۱۲ عبری از وقوع چند انفجار در خاک لبنان در مرز‌های این کشور با فلسطین اشغالی در پی حملات بامدادی ارتش اشغالگران خبرداد.

هنوز ماهیت این انفجار‌ها مشخص نیست.

انفجار در مناطق مرزی لبنان/ حملات بامدادی «اسرائیل» به جنوب لبنان

از سوی دیگر، در ادامه آشفتگی و هراس در اراضی اشغالی از واکنش قریب‌الوقوع حزب‌الله لبنان به ترور فرماندهان ارشد خود ضد اشغالگران، شبکه خبری CNN به نقل از یک منبع آگاه ادعا کرد که انتظار می‌رود که حزب‌الله با توجه به مجاورت سرزمینی با «اسرائیل» بدون هشدار قبلی به این رژیم حمله کند و این در حالی است که این موضوع با واکنش نظامی ایران تطابق نخواهد داشت.

رسانه CNN افزود: حزب‌الله لبنان در اقدام نظامی تنبیهی خود علیه «اسرائیل» در مقایسه با ایران، تحرک سریع‌تری اتخاذ خواهد کرد و انتظار می‌رود که در روز‌های آتی حمله به اسرائیل را در پاسخ به ترور فرماندهان ارشد شهید خود آغاز کند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها