نیکوکاری دانشجوی البرزی؛

از سفرکربلا تا اهدای ویلچر

سفر زیارتی به کربلا، برای دانشجوی البرزی به فرصتی برای خدمت به هم‌نوعان تبدیل شد، او با اهدای جایزه کمک هزینه سفرش به کربلای معلی، مبلغ مورد نیاز برای خرید ویلچر حمام فرزند یک جانباز را تامین کرد.
کد خبر: ۶۸۳۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۶ - 08August 2024

از سفرکربلا تا اهدای ویلچربه گزارش دفاع‌پرس از البرز، «ملیکا رضایی» دانشجوی البرزی که در مسابقات اخیر موفق به کسب جایزه کمک هزینه سفر به کربلای معلی شده بود، با اقدامی خداپسندانه و با الهام از فرهنگ ایثار و شهادت، این جایزه ارزشمند را به فرزند یکی از جانبازان دفاع مقدس اهدا کرد.

 وی با اهدای این جایزه، مبلغ مورد نیاز برای خرید ویلچر حمام فرزند این جانباز عزیز را تامین کرد، این حرکت ارزشمند از سوی این دانشجوی جوان، بار دیگر نشان از روحیه ایثار و نوع‌دوستی در بین جوانان کشور دارد.

 کبری صفری، مسئول بانوان پیشکسوت و مدیر کارگروه های تخصصی زنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز، در واکنش به اقدام خداپسندانه ملیکا رضایی، دانشجوی دانشگاه که جایزه سفر کربلای خود را به فرزند قطع نخاعی یک جانباز اهدا کرد، ابراز قدردانی نمود.

 وی در این خصوص اظهار داشت:این حرکت ارزشمند از سوی این دانشجوی جوان، بار دیگر نشان از روحیه ایثار و نوع‌دوستی در بین نسل جوان کشور دارد و ملیکا رضایی با این اقدام، نه تنها دل خانواده این جانباز را شاد کرد، بلکه الگویی برای سایر دانشجویان و جوانان ایران شد.

 صفری ادامه داد: اینگونه اقدامات، باعث تقویت روحیه همدلی و نوع‌دوستی در جامعه می‌شود و نشان می‌دهد که ارزش‌های اسلامی و انقلابی همچنان در دل جوانان ما زنده است.

وی خاطر نشان کرد: ایثار و از خودگذشتگی، از جمله ارزش‌هایی است که ریشه در فرهنگ و تاریخ ما دارد و این دانشجوی عزیز با عمل خود، به این ارزش‌ها جامه عمل پوشاند.

 مسئول بانوان پیشکسوت البرز تاکید کرد: امیدواریم شاهد تکرار چنین اقدامات خداپسندانه‌ای در جامعه باشیم.

 این حرکت، نشان می‌دهد که جوانان ما به ارزش‌های انسانی و اسلامی پایبند هستند و آینده روشنی برای کشورمان رقم خواهند زد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار