معاون اردویی وزارت آموزش و پرورش:

پیاده روی اربعین برای آموزش و پرورش به منزله یک مدرسه فرهنگی تربیتی است

«کریمی» گفت: پیاده روی اربعین برای آموزش و پرورش به منزله یک مدرسه فرهنگی تربیتی است که تلاش می‌کند از ظرفیت‌های این همایش بزرگ برای تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی استفاده کند.
کد خبر: ۶۸۳۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴ - 08August 2024

پیاده روی اربعین برای آموزش و پرورش به منزله یک مدرسه فرهنگی تربیتی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «مرتضی کریمی» معاون تربیت سیاسی، اردویی و فضاهای پرورشی اداره کل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش امروز در نشست خبری دبیرخانه اجرایی ستاد اربعین وزارت آموزش و پرورش که در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: پیاده روی اربعین برای آموزش و پرورش به منزله یک مدرسه فرهنگی تربیتی است که تلاش می‌کند از ظرفیت‌های این همایش بزرگ برای تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی استفاده کند.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای اعزام ۱۵ هزار دانش‌آموز سراسر کشور به مراسم پیاده روی اربعین، گفت: این اعزام‌ها از ۲۴ مرداد و در قالب کاروان‌های مختلف با حضور دانش آموزان دختر و پسر مقطع متوسطه دوم آغاز خواهد شد.

 وی با اشاره به برگزاری اجتماع بزرگ دانش‌آموزی با حضور دانش‌آموزان ایرانی، عراقی، لبنانی و دیگر دانش آموزان مسلمان در مسجد سهله کشور عراق، افزود: این اجتماع بزرگ دانش آموزی قرار است ۲۴ مرداد مصادف با نهم ماه صفر در عراق برگزار شود که البته احتمال تغییر زمان برگزاری این اجتماع وجود دارد.

معاون تربیت سیاسی، اردویی و فضاهای پرورشی اداره کل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش افزود: برگزاری این اجتماع با اجرای سرود دانش‌آموزی لشگر دانش‌آموزان به یاد مظلومیت دانش‌آموزان مظلوم غزه همراه خواهد بود.

کریمی همچنین با اشاره به برنامه ریزی برای برگزاری سوگواره عبرات، گفت: این سوگواره در هشت رشته برگزار خواهد شد و دانش‌آموزان می‌توانند با ارسال آثار خود از طریق شبکه شاد در این سوگواره شرکت کنند.

وی افزود: این سوگواره در هشت رشته شامل شعر، سفرنامه، نقاشی، پوستر، فیلم کوتاه، عکاسی، دلنوشته و نقالی در سطح دانش آموزی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها