روایت علمی از مسیر رشد معنوی شهدای البرزمورد پژوهش دانشجوی طرح کسر خدمت سربازی قرار گرفت

«علی کرمعلی پلنک چی» دانشجوی کسر از خدمت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرزدر پژوهشی جامع، به بررسی شیوه تزکیه نفس شهدای استان البرز پرداخته است  که این پژوهش به زودی توسط انتشارات حنظله منتشر خواهد شد و در اختیار علاقه‌مندان به فرهنگ ایثار و شهادت قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۶۸۳۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵ - 08August 2024

روایت علمی از مسیر رشد معنوی شهدای البرزمورد پژوهش دانشجوی البرزی قرار گرفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌مقدس استان البرز، پژوهش «تبیین مراحل مختلف تزکیه نفس با تاکید بر روحیات رزمندگان دفاع مقدس (شهدای استان البرز)» توسط علی کرمعلی پلنک چی، دانشجوی کارشناسی ارشد، تدوین شد.

این پژوهش که با هدف شناخت عمیق‌تر سیره سلوکی و تربیتی شهدای هشت سال دفاع مقدس، به ویژه شهدای شاخص استان البرز، انجام شده است، با رویکرد توصیفی-تحلیلی به بررسی شیوه تزکیه نفس شهدا پرداخته است.

این پژوهش که در قالب طرح کسر خدمت سربازی و با اهتمام معاونت آموزش و پژوهش انجام شده است و  به زودی توسط انتشارات حنظله اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز منتشر خواهد شد و در اختیار عموم علاقه‌مندان به فرهنگ ایثار و شهادت قرار خواهد گرفت.

اهمیت این پژوهش با توجه به جایگاه والای شهدا در فرهنگ و ارزش‌های اسلامی-ایرانی، شناخت دقیق‌تر سیره و روش زندگی آنها می‌تواند الگویی ارزشمند برای نسل جوان باشد.

این پژوهش با بررسی شیوه تزکیه نفس شهدا، راه را برای خودشناسی بهتر و رسیدن به کمال در عصر حاضر هموار می‌سازد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار