در مسابقات المپیک ۲۰۲۴ رقم خورد؛

«ناهید کیانی» به فینال رسید

«ناهید کیانی» در دیدار نیمه نهایی به مصاف تکواندو کار لبنان رفت و با عبور از این حریف به فینال رسید و مدالش را قطعی کرد. 
کد خبر: ۶۸۳۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳ - 08August 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، مبارزات وزن‌های منفی ۵۷ کیلوگرم و منفی ۶۸ کیلوگرم زنان تکواندوکار، امروز (پنج‌شنبه) همزمان با روز دوم از رقابت‌های تکواندو در سی و سومین دوره بازی‌های المپیک در حال برگزاری است که در این راستا، تیم ملی ایران «ناهید کیانی» را در وزن منفی ۵۷ کیلوگرم دارد.

«ناهید کیانی» در مبارزه نخست به مصاف «کیمیا علیزاده» از بلغارستان رفت که در راند اول با نتیجه ۱۰ به ۷ مقابل علیزاده شکست خورد؛ اما راند دوم با نتجیه ۶ بر ۵ و با برتری ناهید کیانی به پایان رسید. بدین ترتیب کار به راند سوم و طلایی کشیده شده و این راند با نتیجه تساوی ۷ به ۷ به پایان رسید؛ اما با توجه به اینکه کیانی امتیاز پایانی را گرفت، برنده اعلام شد. کیانی در این مبارزه حساس تا ثانیه‌های پایانی عقب بود، اما با یک ضربه سر در چند ثانیه آخر به پیروزی رسید تا انتقام شکست در المپیک توکیو را از کیمیا علیزاده بگیرد.

ناهید کیانی در دیدار نیمه نهایی به مصاف تکواندو کار لبنان رفت و با عبور از این حریف به فینال رسید و مدالش را قطعی کرد. 

ناهید در فینال باید با تکواندوکار کره جنوبی روبرو شود. دیدار فینال ساعت ٢٣:٠٧ به وقت تهران برگزار می‌شود

تیم ملی تکواندو ایران در این دوره از بازی‌ها، توسط «مبینا نعمت‌زاده» موفق به کسب مدال برنز شده است.

مسابقات تکواندو در این دوره از بازی‌ها با حضور ۱۳۴ تکواندوکار از ۶۰ کشور روز گذشته در کاخ «گرندپله» شهر پاریس آغاز شده و تا روز شنبه ۲۰ مرداد پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار