فرمانده سپاه فجر فارس:

خبرنگاران مجاهدانی هستند که ایثار را در میدان جهاد تبیین معنا می‌کنند

سردار «بوعلی» در پیام تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران، مجاهدانی هستند که ایثار را در میدان جهاد تبیین معنا می‌کنند تا راه را برای رسیدن به آزادگی و ایمان از مسیر آگاهی و اندیشه هموار سازند.
کد خبر: ۶۸۳۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷ - 08August 2024

خبرنگاران مجاهدانی هستند که ایثار را در میدان جهاد تبیین معنا می‌کنندبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، سردار سرتیپ پاسدار «یدالله بوعلی» فرمانده سپاه فجر استان فارس به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت خبرنگار شهید صارمی و هفته خبرنگار پیام تبریکی صادر کرد.

در پیام فرمانده سپاه فجر استان فارس آمده است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم؛ هفدهم مرداد، روزی است به نام عدالت‌خواهان عدالت‌جو، حق‌گویان صادق و دلسوزان آگاهی‌بخش. مجاهدانی که ایثار را در میدان جهاد تبیین معنا می‌کنند تا راه را برای رسیدن به آزادگی و ایمان از مسیر آگاهی و اندیشه هموار سازند.

روز خبرنگار فرصت مناسبی است برای شناسایی و بررسی ابعاد و نقش رسانه‌ها و خبرنگاران است و اصحاب رسانه به عنوان قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی با توجه به رشد آگاهی مردم نقش بسیار مهم و تعیین‌کننده‌ای را به عنوان رابط بین مردم و مسئولین در عرصه اطلاع رسانی صحیح خدمات دولت و سازمان ها از یک سو و پیگیری و حل مشکلات مردم از سوی دیگر ایفا می‌کنند.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه خبرنگاران شهید به‌ویژه شهدای خبرنگار در جنگ غزه توسط باند تبهکاران صهیونیست و تبریک روز خبرنگار به جامعه رسانه استان فارس، امید که صاحبان قلم، عاشورا را به مانند الگویی شایسته و تجلی فرهنگ عدالت‌محور و حق‌جو بدانند و با تأسی از حضرت زینب کبری سلام الله علیها، بزرگ‌زن راوی کربلا و بزرگ‌پیام‌آور عاشورا همواره در مسیر حق و راستی قلم بزنند

/انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها