فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش:

رسانه ملی در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارد

«امیر غلامعیان» گفت: رسانه ملی در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارد و هر اقدامی در حوزه‌های مختلف که قابل پخش باشد، باید به اطلاع و آگاهی مردم برسد.
کد خبر: ۶۸۳۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶ - 08August 2024

رسانه ملی در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارد

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، امیر سرتیپ «امیر غلامعیان» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش به مناسبت روز خبرنگار با حضور در صدا و سیمای مرکز کرمان از خبرنگاران و عوامل خبری تقدیر کرد و با اشاره به اینکه هدف از این تقدیر، قدردانی از تلاش‌ها و زحمات در پوشش اخبار و ماموریت‌ها در حوزه‌های دفاعی و امنیتی است، اظهار داشت: مهمترین دلیلی که ارتش را درکنار رسانه حفظ می‌کند رسالتی است که مقام معظم رهبری مدظله العالی درخصوص مسئولیت جهاد تبیین بر عهده ما نهاده اند.

 
وی گفت: ما اعتقاد داریم که رسانه ملی در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارد و هرآن اقداماتی در حوزه‌های مختلف وجود دارد و قابل پخش این باید به اطلاع و آگاهی مردم برسد کما اینکه باید در نظر گرفت که یک رقیب قدرتمند به عنوان فضای مجازی در کنار رسانه ملی است.
 
ارشد نظامی ارتش در جنوب شرق کشور با بیان اینکه وظیفه شما خبرنگاران برای افزایش سواد رسانه‌ای با وجود رقیبان موجود، بسیار سنگین است، افزود: افزایش سواد رسانه‌ای یک الزام همگانی در جامعه است و می‌طلبد که بازدارندگی که در حوزه‌های امنیتی و دفاعی فراهم است نیز در حوزه تحلیلات رسانه‌ای و فرهنگی و فصای مجازی و به خصوص برای قشر جوان فراهم کنیم.
 
امیر سرتیپ غلامعلیان با اشاره به اینکه هر اقدامی که ما می‌توانیم در حوزه جهاد تبیین انجام دهیم به وسیله شما خبرنگاران به سمع و نظر مردم خواهد رسید، در پایان از عملکرد و فعالیت‌های ارتش جمهوری اسلامی و نیرو‌های مسلح در زمینه ارتقا و آمادگی‌های رزمی سخن گفت.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار