فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

بومی‌‍‌سازی سامانه‌های پدافندی موجب افزایش توان دفاعی کشور شده است

امیر سرتیپ «صباحی‌فرد» با بیان اینکه امروز با تکیه بر دانش و فناوری بومی، موفق به طراحی و تولید انواع سامانه‌های دفاعی پدافندی شده‌ایم، گفت: بومی‌‍‌سازی این سامانه‌ها موجب افزایش توان دفاعی کشور و ارتقاء امنیت پایدار شده است.
کد خبر: ۶۸۳۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۱ - 08August 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز (پنج‌شنبه) با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، از بخش‌های مختلف این منطقه پدافندی بازدید و میزان آمادگی رزم و عملیاتی این منطقه را ارزیابی کرد.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد در این بازدید، با بیان اینکه امروز با تکیه بر دانش و فناوری بومی، موفق به طراحی و تولید انواع سامانه‌های دفاعی پدافندی شده‌ایم، اظهار داشت: بومی‌‍‌سازی این سامانه‌ها علاوه‌ بر کاهش وابستگی به کشور‌های دیگر، موجب افزایش توان دفاعی کشور و ارتقاء امنیت پایدار شده است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: بومی‌سازی قطعات سامانه‌های پدافند هوایی ارتش گامی بزرگ در راستای خودکفایی و حاصل تلاش‌های شبانه‌روزی متخصصان داخلی است.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد تصریح کرد: پدافند هوایی با تکیه بر امکانات و تجهیزات در حوزه راداری و موشکی، اشراف بر آسمان کشور دارد و این توانایی‌های ارزشمند حاصل زحمات شبانه‌روزی همه کارکنان خدوم نیروی پدافند هوایی ارتش در تمامی سطوح است.

تولید سامانه‌های دفاعی پدافندی با دانش و فناوری‌های بومی

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در ادامه این بازدید، ضمن حضور در یادمان شهدای گمنام این منطقه، به مقام شهدا ادای احترام کرده و همچنین فروشگاه زنجیره‌ای شمس و مجتمع اقامتی ۴ واحدی منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش را افتتاح کرد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار