فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

بومی‌سازی سامانه‌های پدافندی ارتقا امنیت پایدار را رقم می‌زند

امیر صباحی‌فرد گفت: بومی‌‌سازی سامانه‌های دفاعی پدافندی علاوه بر کاهش وابستگی به کشورهای خارجی، موجب افزایش توان دفاعی کشور و ارتقا امنیت پایدار شده است.
کد خبر: ۶۸۳۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۹ - 08August 2024

به گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی امروز (پنجشنبه) با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) و بازدید از بخش‌های مختلف این منطقه پدافندی، میزان آمادگی رزمی و عملیاتی منطقه را مطلوب دانست.

وی در این بازدید با بیان اینکه امروز با تکیه بر دانش و فناوری بومی، موفق به طراحی و تولید انواع سامانه‌‌های دفاعی پدافندی شده‌ایم، اظهار داشت: بومی‌‌سازی این سامانه‌ها علاوه بر کاهش وابستگی به کشورهای خارجی، موجب افزایش توان دفاعی کشور و ارتقا امنیت پایدار شده است.

بومی‌سازی سامانه‌های پدافندی ارتقا امنیت پایدار را رقم می‌زند

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی افزود: بومی‌سازی قطعات سامانه‌های پدافند هوایی ارتش گامی بزرگ در راستای خودکفایی است.

امیر صباحی‌فرد تصریح کرد: پدافند هوایی با تکیه بر امکانات و تجهیزات در حوزه راداری و موشکی، اشراف مناسبی بر آسمان کشور دارد که این توانمندی‌های ارزشمند حاصل زحمات شبانه‌روزی همه کارکنان خدوم نیروی پدافند هوایی ارتش در تمامی سطوح است.

بومی‌سازی سامانه‌های پدافندی ارتقا امنیت پایدار را رقم می‌زند

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه با حضور در یادمان شهدای گمنام این منطقه، با قرائت فاتحه به مقام شهدا ادای احترام کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار