به میزبانی دانشگاه شهید ستاری؛

دوره تعالی فرماندهان راهبردی ارتش برگزار شد

دوره تعالی فرماندهان راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران بمدت سه روز به میزبانی دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۳۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲ - 08August 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با حضور امیر سرتیپ خلبان «علی اکبر طالب زاده» معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش دوره تعالی فرماندهان راهبردی ارتش جمهوری اسلامی به میزبانی دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری برگزار شد.

دوره تعالی فرماندهان راهبردی ارتش برگزار شد

 امیر سرتیپ دوم خلبان محمدرضا مروی نام فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری در آیین افتتاحیه این دوره ضمن خوش آمد گویی به فرماندهان حاضر در این دوره، با بیان اینکه تفکر راهبردی نیاز امروز همه سازمان‍ها و به‍ویژه یگان‍های ارتش است، گفت: فرماندهان و مدیران سطوح عالی ارتش جمهوری اسلامی، به منظور خلق راهبرد‌های بدیع و موثر باید با مهارت تفکر راهبردی آشنا بوده و آن را در فرآیند مدیریت خود در سازمان اعمال کنند.

وی با بیان اینکه به منظور بروز و ظهور تفکر راهبردی نیاز است زمینه‍ها و بستر‌های لازم در محیط سازمانی فراهم شود، افزود: هدف از برگزاری این دوره ارتقاء تفکر راهبردی فرماندهان و مدیران ارتش است.

فرمانده دانشگاه شهید ستاری در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی (ع) خاطرنشان کرد: پیاده روی عزاداران حسینی در ایام اربعین حسینی، پایبندی به شعائر حسینی و منشأ پایبندی به ارزش‌ها و اعتقاد به مقابله با ظلم و زورگویی است.

امیر مروی نام در پایان تصریح کرد: به برکت خون حضرت سیدالشهدا (ع)، اقتدار و عظمت اسلام و تشییع روز به روز بیشتر می‌شود و نشانه‌های این اقتدار و عظمت با مقاومت و پیروزی مسلمانان در مقابل استکبار و صهیونیسم و دشمنان قسم‌خورده اسلام کاملاً آشکار شده است.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار