مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی:

خبرنگاران دستاوردهای نظام و دفاع مقدس را انعکاس دهند

سرهنگ «فلاحی» گفت: امروز باید خدمات نظام اسلامی و دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت را به بهترین شکل ممکن با اطلاع‌رسانی از راهکار‌های مؤثر در مقابل توطئه‌های دشمنان انعکاس داد و از آنجایی که خبرنگاران طلایه‌داران عرصه آگاهی‌بخشی در جامعه هستند باید راویان دستاوردهای نظام و دفاع مقدس باشند.
کد خبر: ۶۸۳۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶ - 08August 2024

خبرنگاران راویان دستاوردهای نظام و دفاع مقدس باشندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی به همراه کارکنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی به منظور تجلیل از خبرنگاران حوزه دفاع مقدس و مقاومت در خبرگزاری دفاع مقدس استان حضور یافت.

سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی، اظهار داشت: خبرنگاران پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند و براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جنگ نرمی که دشمن در پیش گرفته وظیفه آنان دوچندان شده است.

وی بیان داشت: امروز باید خدمات نظام اسلامی و دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت را به بهترین شکل ممکن با اطلاع‌رسانی از راهکار‌های مؤثر در مقابل توطئه‌های دشمنان انعکاس داد و از آنجایی که خبرنگاران طلایه‌داران عرصه آگاهی‌بخشی در جامعه هستند باید راویان دستاوردهای نظام و دفاع مقدس باشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی با اشاره به ١٧ مرداد روز خبرنگار، از جایگاه بلند شهید «محمود صارمی» به عنوان خبرنگار شهید و شهید والامقام سرلشکر «محمد ناصر ناصری» رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف افغانستان تجلیل کرد.

وی ادامه داد: جایگاه خبرنگاری و عرصه اطلاع‌رسانی یک جایگاه بسیار مهم و اثرگذار است که اگر همراه با صداقت، تعهد و توجه به آن وظایف بلند و تکالیفی که برعهده خبرنگاران قرار داده شده، باشد یقینا خبرنگاران می‌توانند یک کار بزرگ و مهمی را در عصر امروز انجام دهند و نمونه بارز اثرگذاری و جایگاه مهم خبرنگاری و تولید اخبار و اطلاع‌رسانی در جامعه امروز، شهادت بیش از ۱۶٠ خبرنگار در فلسطین و غزه است.

«مهدی رحیم‌آبادی» سرپرست نمایندگی خبرگزاری دفاع مقدس در خراسان جنوبی نیز با ارائه گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های خبرگزاری دفاع مقدس استان، اظهار داشت: آموزش خبرنگاران افتخاری، توجه به تمام شهرستان‌های استان، انجام کار حرفه‌ای و تبیین واقعیات دفاع مقدس و مقاومت و تعامل با دستگاه‌های اجرایی و یگان‌های نظامی و انتظامی استان برای تولید و انعکاس اخبار به ویژه حوزه ایثار، شهادت، دفاع مقدس و مقاومت از اولویت‌های خبرگزاری دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار