۱۸۳ گروه جهادی در رزمایش جهادگران فاطمی۴ اصفهان شرکت کردند

سرهنگ «عجمی» با اشاره به رزمایش جهادگران فاطمی گفت: ۱۸۳ گروه جهادی در سطح استان در این رزمایش در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی، سلامت، اقتصادی، پزشکی و دندان‌پزشکی اقدامات شایسته ای در این رزمایش داشتند.
کد خبر: ۶۸۳۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۰ - 08August 2024

۱۸۳ گروه جهادی در رزمایش جهادگران فاطمی۴ اصفهان شرکت کردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، سرهنگ پاسدار «حسن عجمی» رییس بسیج سازندگی استان اصفهان در مراسم یکمین سالگرد شهید «محمدرضا احمدی» از شهدای جهادگر و یادواره شهدای خدمت استان اصفهان، با اشاره به سالروز دیدار جهادگران با رهبر معظم انقلاب اسلامی و توصیه‌های ۹گانه ایشان به جهادگران، اظهار داشت: جهادگران استان همواره این توصیه‌ها را مدنظر قرار دارند و در این مسیر حرکت می‌کنند‌.

وی با اشاره به اجرای رزمایش جهادگران فاطمی از ۹ تا ۱۸ مردادماه در سطح استان، افزود: در این رزمایش قرارگاه استانی، چهار قرارگاه پهنه‌ای در شمال، جنوب، شرق و غرب استان و ۳۲ قرارگاهی شهرستانی در سطح نواحی تشکیل شد.

عجمی اضافه کرد: ۱۸۳ گروه جهادی در سطح استان در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی، سلامت، اقتصادی، پزشکی و دندان‌پزشکی اقدامات شایسته ای در این رزمایش داشتند.

وی خاطرنشان کرد:جهادگران اصفهان افزون بر اصفهان در چهار استان چهارمحال بختیاری، سیستان و بلوچستان، کهکیلویه و بویر احمد و همچنین در سطح ۳۲ ناحیه مقاومت استان اصفهان فعالیت جهادی داشتند.

وی خاطر نشان کرد: اجلاسیه جهادگران در آینده نزدیک سطح استان اصفهان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار