فرمانده سپاه کربلا:

شهید «طوسی» الگوی عینی و تمام عیار مدافعان اسلام است

سردار مسلمی با بیان اینکه شهید طوسی افتخار مازندران و کشور ایران و نابغه اطلاعاتی بود که نبوغ خود را در فتح فاو به اوج خود رساند، گفت: شهید «طوسی» الگوی عینی و تمام عیار مدافعان اسلام است.
کد خبر: ۶۸۳۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۹ - 08August 2024

شهید «طوسی» افتخار مازندران و کشور ایران و نابغه اطلاعاتی بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا عصر امروز در یادواره ملی سردار سرلشکر شهید «محمد حسن طوسی» جانشین لشکر ویژه عملیاتی ۲۵ کربلا و شهید ملی اطلاعات و عملیات ملقب به نابغه فاو که با حضور «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی در برج میلاد تهران برگزار شد، با گرامی‌داشت یاد شهدا و با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی، این ایام را تسلیت گفت و اظهار داشت: اربعین امسال با خلق عظمت مثال زدنی جهان اسلام به یک حماسه ماندگار و تمدن ساز تبدیل خواهد شد.

وی افزود: امروز ۱۸ مرداد در تقویم جمهوری اسلامی به نام روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم نامگذاری شده است؛ و تقارن این اجلاسیه با این روز عظیم را مغتنم شمرده و ضمن یاد شهدای مدافع حرم قدردانی خود را از رزمندگان مدافعان حرم اعلام می‌دارم.

این مسئول ادامه داد: امروز توفیق داریم در مجلسی حضور داشته باشیم تا در راستای دومین کنگره ملی ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید سرافراز دیار علویان سردار رشید اسلام شهید محمد حسن طوسی را برگزار کنیم.

فرمانده سپاه کربلا اضافه کرد: امروز از شهیدی یاد می‌کنیم که به اذعان فرماندهان دفاع مقدس هم یک فرد اطلاعاتی بود هم عملیاتی که این دو ویژگی کمتر در بین سایر فرماندهان بوده است.

سردار مسلمی بیان کرد: شهید طوسی افتخار مازندران و کشور ایران و نابغه اطلاعاتی بود که نبوغ خود را در فتح فاو به اوج خود رساند؛ و در ابتدای جنگ در مناطقی همچون کردستان، مهاباد، جنوب ایران و در جنگل‌های شمال و در سایر مناطق عملیاتی ایفای نقش کرد.

این مسئول اذعان داشت: چه زیبا حاج قاسم عزیز در وصف شهید طوسی گفت «شاید آن‌قدر که من در وصف حماسه و ایثار شهید طوسی می‌دانم حتی بستگان و خانواده ایشان نمی‌دانند» و او را الگوی عینی و تمام عیار مدافعان اسلام نامیدند.

وی خاطرنشان کرد: جا دارد در این مجلس و محفل از همه تلاش شبانه روزی عزیزان و زحمتکشان که مجاهدانه در قالب ستاد مردمی و خودجوش بیش از یک سال زحمت کشیدند تا این اجلاسیه برگزار شود تقدیر و تشکر و قدردانی کنم که حاصل این زحمات تولیدات بسیار ارزشمند از جمله تولید کتاب‌های مختلف و آثار هنری است.

سردار مسلمی برپایی نمایشگاه‌های مختلف از جمله نمایش دستاورد‌های هوا و فضا را در شهرستان ساری و نمایشگاه بزرگ بین المللی کتاب دفاع مقدس را در ایام نیمه دوم شهریور ماه در استان مازندران از جمله اقدامات برشمرد و گفت: در این خصوص کار‌های بسیار بزرگی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه ۱۲ اجلاسیه قبل از برگزاری دومین کنگره ملی شهدای مازندران در استان در حال برگزاری است، افزود: نمایش بزرگ راز سرزمین عشق در نوشهر در حال برگزاری است.

سردار مسلمی تصریح کرد: ان شاءالله به زودی شاهد زوال دشمنان بشریت یعنی آمریکا و صهیونیسم باشیم و تمامی آزادگان جهان خونخواه شهیدان جبهه مقاومت به ویژه شهید اسماعیل هنیه از رژیم پلید و کودککش صهیونیست باشند؛ و شاهد آزادی قدس شریف به دست رزمندگان اسلام و نابودی رژیم صهیونیست که وعده الهی است باشیم.

 فرمانده سپاه کربلا در پایان از دست‌اندرکاران اجلاسیه اعم از بیت شریف شهید طوسی و همکاران پرتلاش و جهادی در سپاه کربلا و اعضای ستاد کنگره ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید استان از همه کسانی که در این مراسم باشکوه سهیم بودند تقدیر و تشکر کرد.

سردار مسلمی ضمن اعلام تجدید بیعت با فرمانده معظم کل قوا این سکاندار کشتی نجات انقلاب اسلامی، به تمامی خانواده‌های معظم شهدا اطمینان داد ما فرزندان شما و ادامه دهنده راه شهدا با تشخیص درست از وضعیت منطقه با آمادگی کامل گوش به فرمان ولایت بوده و با انسجام کامل و لازم و با استمداد از شهدای والا مقام به تکالیف الهی خود در تمامی سطوح همه عمل خواهیم کرد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار