رئیس حوزه هنری لرستان:

هنرمندان به موضوع فرزندآوری و جوانی جمعیت بپردازند

سامان سپهوند با اشاره به نقش مهم و تأثیرگذار هنرمندان در فرهنگ‌سازی، گفت: هنرمندان باید با زبان فرهنگ و هنر، به موضوع اهمیت فرزندآوری و جوانی جمعیت بپردازند.
کد خبر: ۶۸۳۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۸ - 08August 2024

هنرمندان به موضوع فرزندآوری و جوانی جمعیت بپردازندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از لرستان، «سامان سپهوند» رئیس حوزه هنری لرستان در حاشیه کارگاه آموزشی رویداد منطقه‌ای تیم جوان برنده است که با حضور ۴۴ طراح و گرافیست از استان‌های لرستان، یزد، اصفهان، البرز، تهران، همدان و قم در دو بخش تولید پوستر با موضوع جوانی جمعیت و کارگاه آموزشی روایت اربعین از چهارشنبه، ۱۷ مردادماه به میزبانی حوزه هنری لرستان در خانه معلم شماره دو خرم‌آباد برگزار شد،  با بیان اینکه زبان هنر گویا ترین زبا ن است، اظهار داشت:  آمارها و تحلیل‌های موجود نیز نشان می‌دهد فرزندآوری و جوانی جمعیت یکی از مسائل مهم و مورد تاکید مقام معظم رهبری در کشور است .لذا ضرورت دارد هنرمندان هم به این عرصه ورود پیدا کنند.

وی با اشاره به نقش مهم و تأثیرگذار هنرمندان در فرهنگ‌سازی، افزود: ضرورت دارد هنر مندان به عرصه فرزند آوری ورود پیدا کنند.
  
سپهوند  با اشاره به برگزاری رویداد منطقه‌ای تیم جوان برنده است، گفت: این رویداد در قالب دو کارگاه روایت اربعین و تولید پوستر با موضوع جمعیت و فرزندآوری در حال برگزاری است.

رئیس حوزه هنری لرستان تصریح کرد: در این کارگاه آموزشی هنرمندان گرافیست از سراسر کشور  حضور دارند و  با موضوع جمعیت و فرزندآوری به تولید اثر می‌پردازند.

وی با بیان اینکه در این کارگاه که با برگزاری ورک‌شاپ‌ها، نشست‌های هم‌اندیشی با حضور هنرمندان و تولید پوستر با موضوع یاد شده همراه است، خاطر نشان کرد: آموزش‌های لازم و مباحث مورد نیاز برای تولید آثار توسط مجتبی مجلسی و حسین براتی از هنرمندان مطرح گرافیست کشور به اعضا منتخب در این کارگاه ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار