برگزاری آئین تجلیل از قرآن آموزان مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت «الهادی» بابل

آئین تجلیل از قرآن آموزان طرح‌های «مصباح الهدی»، «نورالهدی» و «سفیران نور» موسسه فرهنگی قرآن و عترت «الهادی» بابل برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۳۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۵ - 08August 2024

برگزاری آئین تجلیل از قرآن آموزان مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت «الهادی» بابلبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، آئین تجلیل از قرآن آموزان طرح‌های «مصباح الهدی»، «نورالهدی» و «سفیران نور» موسسه فرهنگی قرآن و عترت «الهادی» بابل امروز با حضور حجت الاسلام «اکبرزاده» رئیس اداره تبلیغات اسلامی بابل و نماینده آیت الله مکارم در استان مازندران و والدین قرآن آموزان برگزار شد.

این قرآن آموزان از سال ۱۳۹۲ در سن ۱۲ سالگی وارد طرح قرآنی مصباح الهدی شدند و پس از گذراندن این طرح سه ساله، وارد طرح «نورالهدی» شدند و سپس به مدت سه سال در طرح «سفیران نور» ادامه مسیر دادند.

بدین ترتیب این قرآن آموزان پس از ۹ سال همراهی و فراگیری مفاهیم قرآنی، روخوانی، روانخوانی و تفسیر قرآن و همچنین احکام و مهارت‌های زندگی و آموزش‌های جنبی در کنار برنامه‌های فرهنگی و تفریحی امروز به کار خود پایان دادند.

حجت الاسلام «اکبرزاده»، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بابل در این مراسم با اشاره به ارزش‌های فراگیری قرآن و علوم دینی و شرکت در چنین طرح‌هایی از لحاظ معنوی و تاثیر مستقیم و مانا در زندگی اظهار داشت: برگزاری چنین مراسمی پایان کار نیست بلکه زندگی قرآنی تا پایان عمر ادامه دارد.

در پایان با حضور مسئولان شهری، مدیرعامل و اعضای هیئت امنای موسسه فرهنگی قرآن و عترت «الهادی» بابل، با اهدای لوح و هدیه از این قرآن آموزان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار