وزیر علوم، تحقیقات و فناوری:

شهید «رییسی» نگاه ویژه‌ای به علم و فناوری داشت

«زلفی‌گل» گفت: شهید آیت‌الله رییسی نگاه ویژه‌ای به علم و فناوری داشتند و حداقل ماهی یک‌بار برای جامعه علمی و وزارت علوم جلسات و نشست‌های تخصصی برگزار می‌کردند.
کد خبر: ۶۸۳۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۶ - 09August 2024

۱به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «محمدعلی زلفی‌گل» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در آئین افتتاح مجتمع علمی و فرهنگی شهید آیت‌الله  رئیسی در همدان، اظهار داشت: از استاندار همدان که در دولت مردمی منشاء اثر خدمات زیرساختی بودند و با پیگیری‌های شبانه‌روزی مشکل آب همدان را برطرف کردند، تشکر می‌کنم.

وی افزود: با همکاری و اهتمام ویژه استاندار همدان چهار بلوک خوابگاهی برای دانشجویان دانشگاه صنعتی همدان اختصاص دادیم که ارزش ریالی آن‌ها به چند همت می‌رسد.

وزیر علوم تصریح کرد: شهید آیت‌الله رییسی نگاه ویژه‌ای به علم و فناوری داشتند و حداقل ماهی یک‌بار برای جامعه علمی و وزارت علوم جلسات و نشست‌های تخصصی برگزار می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: در دولت مردمی بودجه اختصاصی دانشگاه‌ها بیش از ۱۱۰ درصد محقق شده است که این نشان از تعهد ما به توسعه زیرساخت‌های علمی دارد.

زلفی‌گل متذکر شد: مجتمع علمی و فرهنگی شهید رییسی که از سه بخش سالن‌های اجلاس، کتابخانه‌ها و سالن آمفی‌تئاتر ۱۲۰۰ نفره تشکیل شده است، به عنوان یک مرکز چندمنظوره در خدمت جامعه علمی و فرهنگی کشور قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار