نماینده ولی فقیه در مازندران:

خدمت به مردم مهم‌ترین سلاح مبارزه با استکبار جهانی است/ ملت ایران انتقام «اسماعیل هنیه» را خواهد گرفت

آیت الله «محمدی لائینی» با بیان اینکه خدمت به مردم و رضایت مردم بزرگترین و مهم‌ترین سلاح ما برای مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیست‌ها است، گفت: نارضایتی دادن به مردم بزرگترین خیانت است.
کد خبر: ۶۸۳۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸ - 09August 2024

خدمت به مردم مهم‌ترین سلاح ما برای مبارزه با استکبار جهانی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مرکز استان با تسلیت سالروز شهادت حضرت رقیه و بیان اینکه انجام کار اساسی و درست در دنیا باعث ماندگاری نام انسان خواهد شد، اظهار داشت: از کار غیر اساسی باید پرهیز کنیم و برای آخرت نیز طوری کار کنیم که همیشه باید آماده سفر باشیم.

وی افزود: چشم با نگاه کردن به قرآن سهم خود را از عبادت می‌برد و حافظان و همه مردم باید نسبت به قرآن توجه ویژه داشته باشند.

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه امنیت را مدیون شهدا هستیم به وضعیت مردم غزه اشاره کرد و گفت: باید با مردم غزه همدردی داشته باشیم و جنایت‌هایی که به ناحق از سوی رژیم صهیونیستی به آنها روا می‌شود را محکوم می‌کنیم.

این مسئول با بیان اینکه خدمت به مردم و رضایت مردم بزرگترین و مهم‌ترین سلاح ما برای مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیست‌ها است، ادامه داد: نارضایتی دادن به مردم بزرگترین خیانت است و از همه مسئولان می‌خواهیم به مردم خدمت کنند و مشکلات مردم را ببینند و برطرف کنند.

به گفته امام جمعه ساری بهترین عبادت جلب رضایت مردم و خدمت به مردم است.

وی با بیان اینکه امام راحل اسرائیل غاصب را غده سرطانی معرفی کرد که باید این غده سرطانی از روی زمین جراحی و محو شود، تصریح کرد: اسرائیل غاصب باید بداند که زمان بزن و در رو تمام شده و این ملت و سربازان این ملت قطعاً انتقام جنایت اسماعیل هنیه را خواهند گرفت و این غده سرطانی را محو خواهند کرد.

امام جمعه ساری خاطرنشان کرد: جهان خواهد دید که روز خونخواهی مهمان عزیز ما برای اسرائیل از روز مرگ فرعون و نمرود در هفتم اکتبر و وعده صادق سخت‌تر و دردناک‌تر خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها