هاکان فیدان:

نباید اجازه داد «اسرائیل» کل منطقه را به آتش بکشد

وزیر امور خارجه ترکیه گفت که کابینه افراطی رژیم صهیونیستی می خواهد کل منطقه را به آتش بکشد و حملات و ترورهای اخیر این رژیم در یمن، ایران و لبنان نیز مؤید این موضوع است.
کد خبر: ۶۸۳۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶ - 09August 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، وزیر امور خارجه ترکیه تأکید کرد که جامعه بین المللی باید رژیم صهیونیستی را برای ارسال کمک به نوار غزه و حفاظت از غیرنظامیان تحت فشار قرار دهد.

نباید اجازه داد «اسرائیل» کل منطقه را به آتش بکشد

«هاکان فیدان» در ادامه سخنانش افزود: اسرائیل می خواهد کل منطقه را به آتش بکشد و باید آن را متوقف کرد چرا که منطقه تحمل تنش‌های بیشتر را ندارد. کابینه افراطی نتانیاهو می خواهد کل منطقه را به آتش بکشد و حملات آن در یمن، ایران و لبنان نیز مؤید این موضوع است.

وی تصریح کرد: عوامل قتل‌عام در غزه نباید بدون مجازات رها شوند و باید پاسخگو باشند. تمام طرف‌هایی که از اسرائیل بدون قید و شرط حمایت می‌کنند، در جنایت جاری در نوار غزه شریک هستند.

وزیر امور خارجه ترکیه همچنین گفت: تصمیم پیوستن ترکیه به پرونده آفریقای جنوبی علیه اسرائیل در دیوان بین المللی دادگستری به منظور پاسخگو کردن عاملان نسل‌کشی و قتل‌عام در غزه اتخاذ شده است. ما تلاش‌های خود را بر توقف نسل‌کشی در غزه و دستیابی به راه‌حل تشکیل دو کشور متمرکز کرده‌ایم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار