850 نفر قرآن آموز در دوره حفظ مدارس قرآنی بسیج شرکت کردند 

حجت الاسلام «لقمانی» گفت: 850  نفر فعال  حافظ قرآنی  مدارس شبانه روزی  بسیج دردوره طرح حفظ قرآن در تابستان امسال شرکت کردند 
کد خبر: ۶۸۳۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹ - 09August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، مراسم اختتامیه  مدارس قرآنی بسیج سپاه  امام سجاد علیه السلام با حضور فعالان و سفیران قرآنی و با حضور باشکوه خانواده ها و مسئولین در حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس برگزار شد.

حجت الاسلام «سجاد لقمانی» معاون تعلیم و تربیت سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان در آیین اختتامیه مدارس قرآنی بسیج اظهار داشت: مرحله دوم اختتامیه این مدارس در شهرستانهای بندرعباس و قشم بصورت شبانه روزی دایر بود که تعداد 200 نفر قرآن آموز مربوط به شهرستانهای بندرعباس و قشم و 650 نفر در سایر شهرستانها  ی استان  در این دوره معنوی  دررشته حفظ قرآن شرکت نمودند.

وی مساجد و پایگاه‌ها را اثرگذارترین محافل برای انجام امور قرآنی دانست و افزود: در همین راستا بسیج با راه‌اندازی واحد‌های قرآنی در مسیر انسجام و ساختارمند شدن محافل قرآنی گام برمی‌دارد.

معاون تعلیم و تربیت سپاه امام سجاد علیه السلام یاد آور شد: این دوره با مشارکت  دارالقرآن بسیج و موسسه نور النبی (س) برگزار شد.

حجت الاسلام لقمانی هدف دارالقرآن بسیج از اجرای این نوع دوره ها را ایجاد حرکتی قرآنی در بین آحاد جامعه به خصوص تشکل های قرآنی، گروه های قرآنی، خانواده و جوانان و نوجوانان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار