رسانه‌های عبری فاش کردند؛

بانک اهداف حمله تلافی‌جویانه ایران و حزب الله به رژیم صهیونیستی

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که در پی شهادت اسماعیل هنیه و فواد شکر، «تل آویو» مدعی شده که مراکز اطلاعاتی این رژیم هدف حمله تلافی‌جویانه ایران و حزب الله خواهند بود.
کد خبر: ۶۸۳۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹ - 09August 2024

بانک اهداف حمله تلافی‌جویانه ایران و حزب الله به رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، سایت آمریکایی «اکسیوس» نیز در گزارشی از وحشت و بیم جدی مقامات این رژیم از احتمال هدف قرار دادن مراکز حساس نظامی و اطلاعاتی خود توسط حزب الله در عمق تل آویو خبر داد.

به گزارش «اکسیوس»، مقامات رژیم صهیونیستی بر این باورند که «حزب‌الله» احتمالا مراکز استراتژیک «تل‌آویو» را هدف قرار می‌دهد؛ که از جمله این اهداف بالقوه مقر اصلی ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی در مرکز شهر تل آویو، وهمچنین مقر موساد و سایر تأسیسات اطلاعاتی این رژیم در شمال شهر تل‌آویو است.

برآورد‌های اولیه این رژیم نشان می‌دهد که حزب الله اولین حمله تلافی‌جویانه را هدایت خواهد کرد وشامل اهدافی نظامی و امنیتی، ونه غیرنظامی خواهد بود.

یاد آور می‌شود که سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، پیش از این در یک سخنرانی تلویزیونی به مناسبت گ‍ذشت یک هفته از ترور فرمانده شهید «شکر» تأکید کرده بود که پاسخ این جنایت به خودی خود ویا در چارچوب یک پاسخ جامع وکامل در راه است، قوی، وتأثیرگذار و مؤثر این فرضیه‌ها وجود دارد، زیرا این یک نبرد بزرگ است.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار