امام جمعه موقت بیرجند:

رئیس‌جمهور در معرفی وزرا و انتصاب مسئولان دقت زیادی داشته باشد

حجت‌الاسلام «رحیم‌آبادی» گفت: رئیس‌جمهور امروز رسالت بسیار سنگینی بر عهده دارد و باید در معرفی وزرا و انتصاب مسئولان دقت زیادی شود تا این بار بزرگ امانت وصول به حاکمیت مطلق الهی و رفع تمام گره‌ها از بشر ادامه یابد.
کد خبر: ۶۸۳۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰ - 09August 2024

یبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام «مهدی رحیم‌آبادی» امام جمعه موقت بیرجند امروز (جمعه) در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته شهر بیرجند، اظهار داشت: وجود امام حسین (ع) برای نجات بشریت از جهل، سرگردانی و گمراهی بود، به‌رغم پیشرفت‌های خیره‌کننده ولو جزئی علوم مختلف اما بشر هنوز در جهل به ولی خدا بسر می‌برد.

وی بیان داشت: برنامه خداوند با نسخه خودساخته بشر متفاوت است و این مهم حاکمیت الهی در سایه‌سار پرمحبت ولی معصوم است اما در طول تاریخ، مردم در این زمینه نقش خودشان را انجام نمی‌دادند.

امام جمعه موقت بیرجند بزرگترین رسالت مردم را تبعیت از رسول (ص) و ولی خدا در همه جا، همه چیز و همه وقت دانست و تبیین کرد: اراده الهی این است و مردم باید خودشان زمینه حکومت الهی را فراهم کنند لذا بزرگترین راهبرد دشمن این است که بین شما و ولی خدا فاصله و جدایی بیندازد.

حجت‌الاسلام رحیم‌آبادی به برپایی عظیم اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: یکی از پیام‌های پیاده‌روی اربعین کسب علم و آگاهی و شناخت وظایف انسان در مقابل دشمنان کنونی بشر است و پرچمداران این حماسه بزرگ ارادتمندان به اولیای الهی و اهل بیت (ع) و حماسه‌آفرینان اربعین همه مردم جهان هستند.

وی مطرح کرد: ملت هوشیار، انقلابی و پا در رکاب نیز تا حد خوبی پای این انقلاب هستند اما باید نشان دهیم اهل بصیرت و تیزبینی هستیم و اگر این شناخت و بصیرت نسبت به امام و ولی ما به‌وجود نیاید هیچ فرقی با زمان امام حسین(ع) نمی‌کند، مردم کوفه اولین نمره منفی و لعن و نفرین را به خود خریدند امروز هم این چنین است اگر نصرتی وجود دارد آن نصرت حضرت مهدی (عج) است و اگر کوتاهی هست باید توجه کنیم تا شناخت داشته باشیم.

امام جمعه موقت بیرجند دشمن امروز بشریت را صهیونیست بین‌الملل یا یهود سابق دانست و توضیح داد: دشمن را ضعیف ندانیم چون امروز به جنگ جدی ما آمده‌اند و تا امروز ناکام مانده‌اند، کودتاهای مختلف، انواع و اقسام جنگ‌ها و جنایت‌ها انجام داده‌اند همچنین کودتاهایی در جنگ نرم، جنگ فرهنگی، محاصره‌های اقتصادی، جنگ‌های اتمی، میکروبی، فکری و رسانه‌ای انجام می‌دهند.

حجت‌الاسلام رحیم‌آبادی اضافه کرد: صهیونیست و آمریکا انواع و اقسام جنایات و جنگ‌های نظامی، جنگ نرم، جنگ میکروبی و جنگ رسانه‌ای را انجام می‌دهند و با ترویج فساد و فحشا می‌خواهد بین ما و ولی امر فاصله بیندازد لذا باید خیلی هوشیار باشیم.

وی با اشاره به اینکه در آستانه تعیین اعضای کابینه دولت چهاردهم هستیم، تأکید کرد: رئیس‌جمهور امروز رسالت بسیار سنگینی بر عهده دارد و باید در معرفی وزرا و انتصاب مسئولان دقت زیادی شود تا این بار بزرگ امانت وصول به حاکمیت مطلق الهی و رفع تمام گره‌ها از بشر ادامه یابد.

امام جمعه موقت بیرجند افزود: امروز عده‌ای احساس می‌کنند جولانگاهی پیدا کرده‌اند لذا رئیس‌جمهور باید با دقت و درایت علوی و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب دولتی خدمتگزار، وزیرانی توانمند و به دور از هرگونه تعصب ناروا به مجلس معرفی کند.

حجت‌الاسلام رحیم‌آبادی در پایان گفت: شهادت «اسماعیل هنیه» در تهران یک حرکت مذبوحانه‌ای بود و صهیونیست با بی‌رحمی تمام چنین حرکتی را انجام داد و جمهوری اسلامی ایران براساس ضوابط بین‌المللی، حق انتقام بسیار سخت و پشیمان‌کننده و نابودکننده را برای خودش قائل است و به آن عمل خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار