سیستان و بلوچستان:

آغاز ثبت‌نام خادمی شهدا ویژه خدمت‌رسانی به زوار پاکستانی اربعین

مسئول کمیته مرکزی خادمین شهدا سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از آغاز ثبت‌نام خادمی شهدا ویژه خدمت‌رسانی به زوار پاکستانی حضرت سیدالشهدا (ع)، در ایام اربعین ۱۴۴۶ خبر داد.
کد خبر: ۶۸۳۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۷ - 09August 2024

آغاز ثبت‌نام خادمی شهدا ویژه خدمت‌رسانی به زوار پاکستانی اربعینبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، «حجت الاسلام و المسلمین سید روح‌الله سجادی‌فر» مسئول کمیته مرکزی خادمین شهدا سپاه سلمان  گفت: همزمان با فرارسیدن ایام اربعین 1446 و ورود زوار پاکستانی حضرت سیدالشهدا(ع) به کشور ایران از طریق مرزهای استان سیستان و بلوچستان، ثبت نام خادمی شهدا ویژه خدمت‌رسانی به این زوار در استان سیستان و بلوچستان صورت می‌گیرد.

وی در ادامه گفت: داوطلبین برادر و خواهر میتوانند با مراجعه به سایت خادمین شهدا به نشانی khademin.rahnoor.ir ثبت‌نام اولیه را انجام داده و برای فعال شدن پرونده و هماهنگی، با شماره 09197236533 تماس حاصل نمایند.

وی افزود: خادمین شهدا رسمی برادر و خواهر استان هم می‌توانند با مراجعه به صفحه شخصی خود در سایت خادمین‌شهدا به نشانی khademin.rahnoor.ir باتوجه به بازه‌های زمانی اعلام شده در سایت، برای خدمت‌رسانی به زوار، درخواست حضور خود را ثبت کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه دوره‌های خدمت‌رسانی به زوار پاکستانی حضرت سیدالشهدا(ع) در استان سیستان و بلوچستان از 20 مردادماه سال‌جاری آغاز خواهد شد، گفت: مواکب مربوط به خادمین شهدا استان در سه نقطه استان شامل یادمان شهید گمنام مجتمع فرهنگی ورزشی شهید بهشتی زاهدان، یادمان شهید گمنام دانشگاه ولایت ایرانشهر و یادمان شهید گمنام منطقه آزاد چابهار مستقر خواهند بود.

وی همچنین گفت: خادمین شهدا و داوطلبین خدمت‌رسانی به زوار پاکستانی، می‌توانند در زمینه‌های رسانه، پشتیبانی، فرهنگی و خادم عمومی نیز فعالیت کنند.

وی در پایان گفت: خادمین شهدا و داوطلبین جدید می‌توانند با مراجعه به کانال رسمی کمیته مرکزی خادمین شهدا استان در پیام‌رسان‌های ایتا و سروش به نشانی khademinekoolebar_sb@، آخرین اطلاعیه‌ها و خبرهای مربوط به فعالیت خادمین شهدا استان را مشاهده‌ نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها