مقر‌های فرماندهی ارتش اسرائیل زیر حملات پهپادی و موشکی حزب‌الله قرار گرفت

حزب‌الله لبنان امروز جمعه در دور جدید عملیات خود علیه ارتش رژیم صهیونیستی، چند مقر فرماندهی و محل استقرار نظامیان این رژیم را در شمال فلسطین اشغالی با پهپاد و موشک هدف قرار داد.
کد خبر: ۶۸۳۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۶ - 09August 2024

به گزارش گروه بین الملل دفاع‌پرس، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در حمایت از ملت ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آنها و در پاسخ به حملات دشمن صهیونیستی به روستاها و خانه‌های امن بویژه در شهرک «حناویه» جنوب لبنان، مقر تیپ ۷۶۹ در پادگان «کریات شمونه» را با موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.

مقر‌های فرماندهی ارتش اسرائیل زیر حملات پهپادی و موشکی حزب‌الله قرار گرفت

حزب‌الله همچنین مقر گردان ساحلی «لیمان» ارتش رژیم صهیونیستی را با اسکادرانی از پهپادهای مسلح هدف قرار داد. در این حمله مواضع، افسران و نظامیان ارتش دشمن به صورت مستقیم هدف قرار گرفته شد.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه دیگری اعلام کرد: در حمایت از ملت ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و همچنین در پاسخ به حملات دشمن صهیونیستی به روستاهای و خانه‌های امن بویژه در شهرک‌های کفرکلا و عیتا الشعب در جنوب لبنان، مجاهدین مقاومت اسلامی ساختمان‌هایی را در شهرک صهیونیست نشین کریات شمونه هدف قرار دادند که نظامیان دشمن آنها را به مقرهای استقرار خود تبدیل کرده بودند.

حزب‌الله لبنان همچنین برای دومین بار طی امروز مقر تیپ ۷۶۹ در پادگان کریات شمونه را با موشک «فلق» هدف قرار داد.

رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان همچنین در ادامه عملیات‌های امروز خود پایگاه «السماقه» ارتش رژیم صهیونیستی در تپه‌های اشغالی «کفرشوبا» را هدف موشک قرار داد.

حزب‌الله همچنین از هدف قرار دادن ساختمان محل استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی در شهرک صهیونیست «المناره» با سلاح‌های مناسب خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار