رییس سازمان بسیج رسانه استان گیلان:

یادواره شهیده حدادنژاد به میزبانی گیلان برگزار می‌شود

سرهنگ «پارسا» گفت: شهید شاخص بسیج رسانه کشور در سال ١۴٠٣ به نام اولین بانوی شهیده رسانه کشور مزین شده و یادواره این شهیده با حضور میهمانان ملی در شهریور به میزبانی گیلان برگزار می‌شود.  
کد خبر: ۶۸۳۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۱ - 09August 2024

یادواره شهیده حدادنژاد به میزبانی گیلان برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ پاسدار «مهدی پارسا» رییس سازمان بسیج رسانه استان گیلان در سخنان پیش از خطبه نمازجمعه صومعه‌سرا به مناسبت هفته خبرنگار با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی اظهار داشت:  ۱۶۵ شهید خبرنگار در غزه که در طول چند ماه اخیر توسط رژیم منحوس صهیونیستی به شهادت رسیدند وجدان هر انسان آزاده‌ای را بیدار می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه در عصر جهاد تبیین گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه گیلان مجاهدانه و مخلصانه در صف اول روایت‌ها، بیان دستاورد‌ها و پیشرفت‌های ایران اسلامی را در دستور کار قرار داده و با جهاد امید آفرین به مقابله با جریان تحریف و یاس‌آفرینی رسانه‌های دشمن می‌پردازند.  

رییس سازمان بسیج رسانه استان گیلان ضمن تبریک روز خبرنگار، همت والای آنان را در عصر «جهاد تبیین» مورد تقدیر قرار داد و بیان کرد: خبرنگاران هنرمندانه و مقتدرانه به انعکاس شکوه ایران قوی در عرصه‌های مختلف می‌پردازند و افکار عمومی جهان را با حقیقت عزّتِ ایران آشنا می‌کنند.

پارسا با تسلیت ایام سوگواری اهل بیت عصمت و طهارت و بیان اهمیت راهپیمایی جهانی اربعین حسینی افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه استان گیلان در قالب تیم رسانه‌ای گیلان در راستای تولید محتوا و انعکاس حماسه حضور عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) به کربلای معلی اعزام می‌شوند.  

رییس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با تاکید بر اینکه واقعه عاشورا و جنگ سخت سپاه دشمن با سیدالشهدا (س) و یاران باوفایش در حالی پایان یافت که مسئولیت خطیر و تبیین وقایع و مقابله با جریان تحریف دشمن به بانوی بزرگ اسلام سپرده شد، تصریح کرد: بانوان رسانه‌ای نیز با تاسی از بزرگ بانوی جهان اسلام حضرت زینب سلام الله علیها پیشتاز میدان شده و با استفاده از ظرفیت مهم «رسانه» به بیان توانمندی‌ها و شایستگی‌های زنان موفق در ایران اسلامی در قالب سومین جشنواره رسانه‌ای ملی و بین المللی حریم رسالت می‌پردازند.  

پارسا با بیان اینکه گیلان برای سومین سال متوالی میزبان برگزاری جشنواره ملی و بین المللی رسانه‌ای بانوان با عنوان حریم رسالت است که میزبان بیش از ۱۵۰ مهمان ملی و بین‌المللی خواهد بود، افزود: آیین اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای بانوان حریم رسالت در آبان ماه سال جاری برگزار می‌گردد.  

وی با اشاره به اینکه تولید محتوای تخصصی رسانه‌ای با محوریت‌های مختلف بومی و ملی در جشنواره‌های گوناگونی همچون «ابوذر» و «رویداد جام رسانه‌ای امید» است، خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت جهاد تبیین و جهاد امیدآفرینی، برگزاری جام رسانه امید در استان گیلان منجر به تولید محتوای امیدبخش و بستری برای بیان پیشرفت‌ها و دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط  خبرنگاران فعال در حوزه بسیج رسانه استان گیلان شده است.

وی با معرفی گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه گیلان به ویژه شهیده  گیلانی شهیده «طاهره حداد نژاد» که در سال جاری به عنوان شهیده شاخص سازمان بسیج رسانه کشور معرفی شده است، افزود: با توجه به اینکه یکی از بانوان شهیده دوران دفاع مقدس منتسب به جامعه رسانه‌ای کشور بودند، شهید شاخص بسیج رسانه کشور در سال ١۴٠٣ به نام اولین بانوی شهیده رسانه کشور مزین شده و یادواره این شهیده با حضور میهمانان ملی در شهریور به میزبانی گیلان برگزار می‌گردد.  

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار