امام جمعه موقت بندرعباس:

انتظار مردم از دولت چهاردهم، توجه به اشتغال و کنترل تورم است‌

حجت الاسلام«میرزاده» با اشاره به ۲ مشکل اساسی تورم و اشتغال در کشور گفت: مشکل تورم، گرانی و اشتغال در دولت‌های قبلی نیز بوده است اما مساله اساسی این است که دولتمردان جدید در این راستا اولویت شان کنترل تورم و توجه ویژه به اشتغال و رفع بیکاری جوانان باشند و بدور از تنش، مسائل و مشکلات را برطرف کنند.
کد خبر: ۶۸۳۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۶ - 09August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان،حجت الاسلام و المسلمین «عطاءالله میرزاده» امام جمعه موقت بندرعباس در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندرعباس، اظهار داشت: مجلس هم برای رای به وزرای دولت جدید به گروکشی سیاسی دامن نزند بلکه در رای دادن به وزرا ۲ شاخصه انقلابی بودن و اعتقاد به جمهوری اسلامی که رهبرمعظم انقلاب بر آن تاکید داشتند، درنظر بگیرد.

امام جمعه موقت بندرعباس با اشاره به فصل تابستان و مدیریت هوشمندانه و بهینه در صنعت آب و برق هرمزگان، گفت: کمترین خاموشی برق و قطعی آب را تاکنون در استان شاهد بودیم که جای قدردانی از نیروهای خدوم و جهادی این مجموعه‌ها دارد.

۲ ماراتن انتخابات دولت چهاردهم در ۲ مرحله و همچنین کنکور سراسری را در فصل گرما بدون قطعی برق پشت سرگذاشتیم که با مدیریت جهادی و بهینه نیروهای خدوم صنعت برق، هیچ آسیبی چه از نظر حیثیتی و چه ظاهری به استان وارد نشد.

وی بیان کرد: همچنین به خاطر عدم بارش‌ها و بحران کم آبی، در زمینه آب نیز استان ما با مشکل مواجه بوده که نیروهای بخش آب زحمات زیادی را متحمل شدند و در زمینه آب نیز با صرفه جویی از سوی مشترکان و همکاری با شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، مدیریت شد و قطعی آب چندان احساس نشد البته برخی از محلات استان گلایه‌هایی داشتند که به همت بیشتر نیاز است.

امام جمعه موقت بندرعباس همچنین با اشاره به اینکه برخی از مردم این استان اقدام به کاشت درخت در حیاط منزل و آبیاری با آب آشامیدنی می‌کنند، هشدار داد و گفت: آبی که این درختان استفاده می‌کنند، معادل تامین آب چندین خانوار است.

وی در ادامه از مسئولان استانی و بالارتبه کشورمان خواست که فکر اساسی برای مبارزه و جلوگیری از قاچاق سوخت در استان هرمزگان کنند؛ چرا که این معضل بلای جان مردم و نیروهای نظامی و انتظامی شده است.

خطیب جمعه بندرعباس همچنین به کنگره عظیم اربعین به عنوان نماد عزت مسلمانان، اشاره کرد و از زائران استان خواست: بر بستر قانون و با رعایت دستورالعمل‌های کشور عراق در این مراسم باشکوه معنوی شرکت کرده و ضمن کمک به موکب‌ها، آداب مهمانی را نیز رعایت کرده تا نام نیکی از استان و کشورمان برجای بماند و کسانی نیز که نمی‌توانند در این همایش بزرگ معنوی شرکت کنند یاری رسان زائرانی که توان مالی ندارند، باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار