مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

اعزام ۸۷ نفر از فعالان اجتماعی محلات کم برخوردار استان به کربلای معلی

«مبشری» از اعزام ۸۷ نفر از فعالان اجتماعی خانه‌های امداد، در قالب کاروان زائران اباعبدالله الحسین (ع) ازمحلات کم برخوردار استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۶۸۳۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۹ - 09August 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد،«قباد مبشری» مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: ۸۷ نفر از فعالان اجتماعی خانه‌های امداد محلات کم برخوردار در قالب طرح تحول اجتماع محور محلات با عنوان کاروان رهسپاران عصر ظهور از محل گلزار مطهر شهدای یاسوج، به کربلای معلی اعزام شدند.
 
مبشری با اشاره به اینکه این اقدام با هدف ترویج فرهنگ خیر و احسان انجام می‌گیرد، افزود: فعالان اجتماعی امروز به عنوان سفیران خیر و احسان در جامعه فعالیت‌های خیرخواهانه را برای نیازمندان در محلات کم برخوردار انجام می‌دهند.
 
مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه طرح توانمندسازی و تحول اجتماع‌محور محلات یک الگوی مشارکتی و نهادسازی در سطح کشور به شمار می‌رود، تصریح کرد: از ابتدای اعزام زائرین کاروان رهسپاران عصر ظهور در سال ۱۴۰۱ تاکنون در مجموع بیش از ۲۶۰ نفر در قالب این طرح، به سفر کربلا اعزام شده اند.
 
وی گفت: کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد پویش کمک به مددجویان زائر اباعبدالله الحسین در پیاده روی اربعین حسینی را در دستور کار دارد.
 
اعزام ۸۷ نفر از فعالان اجتماعی محلات کم برخوردار استان به کربلای معلی
 
مبشری عنوان کرد: خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به دفاتر ۱۷ گانه کمیته امداد در سراسر استان و یا مراکز نیکوکاری وابسته به این نهاد تحویل دهند.
 
این مسئول به دیگر راه‌های مشارکت خیران برای کمک به مددجویان زائر کربلا در ایام اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: شماره‌گیری کد #۰۷۴*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۳۹۳۹۱۹ از دیگر راه‌های مشارکت مردم در این امر خیر است.
 
انتهای پیام
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار