امام جمعه ایلام:

اربعین فصل بیداری خفتگان و غفلت زدگان حادثه کربلاست

حجت‌الاسلام «کریمی تبار» گفت:اربعین فصل بیداری خفتگان و غفلت زدگان حادثه کربلاست و کنگره بزرگ اربعین حسینی یک حرکت جهانی تبدیل شده و بیداری اربعین برای خفتگان عاشورا فراگیر شده است.
کد خبر: ۶۸۳۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۷ - 09August 2024
اربعین فصل بیداری خفتگان و غفلت زدگان حادثه کربلاستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین «اله نور کریمی تبار» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهر ایلام، با اشاره به راه‌پیمایی عظیم اربعین حسینی، اظهار داشت: پیاده‌روی اربعین یک حرکت خودجوش مردمی برای حفظ ارزش‌های نهضت سید و سالار شهیدان (ع) است.
 
وی با بیان اینکه اربعین فصل بیداری خفتگان و غفلت زدگان حادثه کربلاست، ابراز کرد: کنگره بزرگ اربعین حسینی یک حرکت جهانی تبدیل و بیداری اربعین برای خفتگان عاشورا فراگیر شده است، حرکت اربعین برای استان ایلام که در مسیر تردد زائرین امام حسین (ع) قرار دارد آثار و برکات فراوانی داشته و از برکت خوش‌نامی و مهمان‌نوازی مردم ایلام، این برکات فراگیر شده است.
 
امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه فرصت مهمان‌نوازی و تکریم زائران امام حسین (ع) باید غنیمت شمرده شود، افزود: هر کس به هر نحوی که می‌تواند از جمله برپایی موکب، خدمات در مواکب، اسکان زوار، توزیع آب و شربت و راهنمایی زوار با لبخند و آغوش باز در خادمی زوار گام بردارد و خود را در این فیض الهی شریک کند.
 
حجت‌الاسلام «کریمی تبار» با بیان اینکه امروز دشمنان عظمت اربعین و بیداری جامعه اسلامی را درک کرده اند، تصریح کرد: دشمنان با رسانه‌های گوناگون، در مقابل کنگره بزرگ اربعین دنبال سم‌پاشی هستند و تبلیغ می‌کنند، مراقب باشیم که در این عرصه فریب دشمن نخوریم.
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها