بیش از ۱۰۰ شهید در بمباران مدرسه آوارگان در غزه

در بمباران صهیونیست‌ها به مدرسه آوارگان فلسطینی در مرکز غزه بیش از ۱۰۰ نفر شهید و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند.
کد خبر: ۶۸۳۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۹ - 10August 2024

به گزارش گروه بین الملل دفاع‌پرس، رژیم صهیونیستی همزمان با نماز صبح با حمله به یک مدرسه آوارگان فلسطینی در محله «الدرج» در مرکز نوار غزه جنایت جدیدی را رقم زد که در جریان آن بیش از ۱۰۰ نفر شهید و ده‌ها نفر زخمی شدند.

بیش از ۱۰۰ شهید در بمباران مدرسه آوارگان در غزه

سازمان دفاع مدنی در غزه اعلام کرد: نمازخانه متعلق به مدرسه آوارگان در محله الدراج در مرکز غزه هدف حمله سه موشک صهیونیست‌ها قرار گرفته است که در پی آن بیش از ۱۰۰ نفر به شهادت رسیدند.

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه اعلام کرد که ارتش رژیم اشغالگر صهیونسیتی آوارگان را هنگام اقامه نماز صبح به طور مستقیم هدف قرار داد که همین امر باعث افزایش تعداد شهدا شده است.

رسانه‌های محلی فلسطینی تصایری از این جنایت دلخراش را منتشر کردند که اعضای پیکری‌های متلاشی شهدا بر روی هم همچنان بر زمین قرار گرفته‌اند.

رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند مکان این جنایت که هنگام نماز صبح روی داده، مملو از جمعیت آوارگان فلسطینی بوده است.

پیگیر برخی از شهدای این جنایت همچنان زیر آوار مانده که تلاش‌ها برای خارج کردن پیکر شهدا همچنان ادامه دارد.

به گزارش روزنامه نگاران عربی، فلسطینی‌ها در داخل این مدرسه بمب‌گذاری شده در شهر غزه به دلیل آتش سوزی در ساختمان گیر افتاده‌اند و تیم‌های امدادی قادر به کمک به افراد گرفتار در آتش نیستند زیرا IOF دسترسی آب به منطقه را قطع کرده است. ضمن اینکه در میان کشته‌شدگان وجود زنان، کودکان و افراد مسن گزارش شده‌اند.

این چندمین بار است که صهیونیست‌ها محل اسکان آوارگان فلسطینی را هدف حمله قرار می‌دهند. ارتش رژیم صهیونیستی در توجیه این جنایت مدعی شد که افراد مسلح حماس را که در این مدرسه پناه گرفته بودند هدف قرار داده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار