جلسه هماهنگی کمیته‌ی هنری «کنگره شهدای استان البرز» برگزار شد

 جلسه هماهنگی و هم اندیشی اعضای کمیته‌ی هنری «کنگره شهدای استان البرز» با هدف برنامه ریزی جهت تسریع در اجرای برنامه‌های پیش بینی شده برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۳۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۳ - 10August 2024

جلسه هماهنگی کمیته‌ی هنری «کنگره شهدای استان البرز» برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، جلسه هماهنگی کمیته هنری «کنگره شهدای استان البرز» به میزبانی ستاد کنگره شهدای البرز برگزار شد. در این جلسه که با حضور غلامرضا درکتانیان سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، محمد مهرابی رئیس حوزه هنری استان البرز، علی امیرکمالی رئیس خانه هنرمندان استان البرز، نمایندگان مرکز آفرینش‌های هنری بسیج و صدا و سیمای البرز و جمعی از اعضای کمیته هنری کنگره شهدای البرز برگزار شد، بر لزوم تبیین شایسته مقام شامخ شهدا از طریق هنر تاکید شد.

در این نشست، شرکت‌کنندگان پیرامون نحوه تنظیم فراخوان و تدوین برنامه‌های هر کمیته بحث و تبادل نظر کردند. همچنین، بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های هنری استان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر کنگره شهدای البرز تاکید شد.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در این جلسه، ضمن قدردانی از تلاش‌های کمیته هنری، بر اهمیت نقش هنر در انتقال مفاهیم ارزشی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد. وی همچنین بر لزوم همکاری و تعامل بین دستگاه‌های مختلف برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر این کنگره تاکید کرد.

در پایان این جلسه، مقرر شد کمیته هنری کنگره شهدای استان البرز، با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود، برنامه‌های متنوع و جذابی را برای برگزاری این کنگره تدارک ببیند.

 کنگره شهدای استان البرز با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام این استان و تبیین نقش آنها در دفاع از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار