پرچم خدمت‌رسانی به زائران اربعین در چذابه برافراشته شد

پرچم خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی با حضور فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا در جنوب غرب کشور در مرز چذابه برافراشته شد.
کد خبر: ۶۸۳۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۲ - 10August 2024

پرچم خدمت‌رسانی به زائران اربعین در چذابه برافراشته شدبه گزارش دفاع‌پرس از استان خوزستان، پرچم خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی شامگاه دیروز (جمعه) با حضور فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا در جنوب غرب کشور در مرز چذابه برافراشته شد.

آیین پرچم خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی(ع) در چذابه با حضور امیر سرتیپ دوم ستاد «حمزه بیدادی» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا در جنوب غرب کشور، «علی‌اکبر حسینی محراب» استاندار خوزستان و آیت‌الله «سید محسن حیدری» و آیت‌الله «سید ابوالحسن حسن زاده» نمایندگان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

 روی این پرچم بزرگ جمله «یالثارات الحسین (ع)» که نماد خدمت به زائران اربعین حسینی (ع) است، نقش بسته شده است. با اهتزاز این پرچم از امشب به صورت رسمی خدمت رسانی موکب‌ها به زائران اربعین حسینی در چذابه آغاز شد.

همچنین با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی (ع)، خادمان اهل بیت(ع) و دلدادگان امام حسین(ع) از هفته های گذشته تلاش شبانه روزی خود را برای آماده سازی زیرساخت‌های مرز و موکب‌های اربعین حسینی در مرز چذابه آغاز کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار