پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین در پی کسب مدال نقره المپیک توسط تکواندوکار قزوینی

سرهنگ «امیری مقدم» با صدور پیامی کسب مدال نقره المپیک توسط تکواندوکار قزوینی «مهران برخورداری» را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۸۳۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۴ - 10August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین با صدور پیامی کسب مدال نقره المپیک توسط تکواندوکار قزوینی «مهران برخورداری» را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

عرصه ورزش، خصوصا در میادین بین المللی فرصتی است که قهرمانان هر کشور در جهت سربلندی و سرافرازی میهن گام بردارند و با به اهتزاز در آوردن پرچم وطن دین خود را به ملت خویش که همواره حامی فرزندان خود بوده اند ادا کنند.

بار دیگر فرزندی از دیار قزوین در آوردگاه بین المللی با قدرت توانست بر سکوی المپیک بایستد و شادی و غرور را برای مردم عزیز ایران به ارمغان بیاورد و موجب تحکیم اقتدار ورزشی ایران در عرصه جهانی شود.

مهران برخورداری عزیز، دانشجوی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) با توسل به ائمه اطهار علیهم السلام و کوشش خویش به مدال خوش رنگ نقره در تکواندوی المپیک دست یافت که با این مدال و عنوان برگ زرین دیگری بر افتخارات قزوین سربلند افزوده شد.

اینجانب کسب مقام نائب قهرمانی در میدان المپیک توسط این ورزشکار قزوینی را به مردم عزیز استان خصوصا خانواده گرامی وی تبریک و تهنیت می‌گویم امید است که موفقیت‌های مهران برخورداری و سایر ورزشکاران پرتلاش استان در عرصه‌های مختلف تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها