مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

اربعین، بهترین رسانه برای معرفی اقتدار و اخلاص شیعیان جهان است

سردار مرادحاجتی گفت: هر کدام از شما زائران اربعین باید یک رسانه برای تبلیغ این حرکت جهانی باشید چون امپراطوری رسانه‌ای غرب و استکبار به شدت بزرگترین پیاده روی معنوی جهان را بایکوت خبری کرده است.
کد خبر: ۶۸۳۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۶ - 10August 2024

اربعین، بهترین رسانه برای اقتدار و اخلاص شیعیان جهان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با حضور در مرز چذابه ضمن بازدید از مواکب در جمع زائران کربلای معلی قرار گرفت.

وی در جمع زائران اظهار داشت: خیلی از جوانان برومند این سرزمین خون دادند تا این مسیر امروز با این امنیت و آسایش در اختیار ما قرار بگیرد لذا باید قدر قدم‌های معنوی خود در این مسیر را بدانید.

سردار مرادحاجتی با اشاره به این که اربعین، نمایش اقتدار و اخلاص شیعیان جهان است، افزود: همه باید به نیت یک شهید راهی کربلا شویم تا با خون کسانی که این مسیر را به روی شیعیان جهان گشودند تجدید عهد و پیمان کنیم. جوانانی که 8 سال تمام نوحه خواندند و زمزمه کردند «کربلا، کربلا، ما داریم می‌آییم».

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان خطاب به جوانان زائر گفت: قدر قدم‌های خود را در این مسیر بدانید. این مسیر بزودی به قدس ختم می‌شود و جاده ظهور به پایان می‌رسد.

وی یادآور شد: هر کدام از شما باید یک رسانه برای تبلیغ این حرکت جهانی باشید چون امپراطوری رسانه‌ای غرب و استکبار به شدت بزرگترین پیاده روی معنوی جهان را بایکوت خبری کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها