مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران خبر داد؛

چاپ حدود ۳۰۰ عنوان کتاب دفاع مقدس در ستاد دومین کنگره شهدای مازندران

سرهنگ «سلامی» از چاپ حدود ۳۰۰ عنوان کتاب دفاع مقدس در ستاد بزرگداشت دومین کنگره ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید مازندران خبر داد.
کد خبر: ۶۸۳۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲ - 10August 2024

چاپ حدود ۳۰۰ عنوان کتاب دفاع مقدس در ستاد دومین کنگره شهدای مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در دیدار با دبیر اجرایی و سایر دست‌اندرکاران ستاد کنگره ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید استان مازندران که در محل اجلاسیه شهدای استان برگزار شد، از برگزاری نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، شهربازی مقاومت و چاپ حدود ۳۰۰ عنوان کتاب دفاع مقدس به عنوان مهم‌ترین برنامه‌های حوزه دفاع مقدس و مقاومت استان یاد کرد.

وی با تسلیت سالروز شهادت حضرت رقیه علیه السلام برگزاری کنگره ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید مازندران را افتخار و اقدامی بزرگ، ارزشمند و ماندگار در استان یاد کرد که برکات معنوی آن تا مدت‌ها فضای استان را فضای ارزشمند و حماسی خواهد کرد.

سرهنگ پاسدار سلامی با تاکید بر اینکه از همه ظرفیت‌های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برای برگزاری باشکوه اجلاسیه استانی استفاده خواهیم کرد تلاش ویژه اداره کل را در حوزه پژوهش و تدوین کتب دفاع مقدس با اهمیت عنوان کرد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران تجلیل از نویسندگان دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های پیش رو در زمینه برگزاری کنگره استانی یاد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار