مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی خبر داد؛

اعزام‌ کاروان تدارکاتی موکب امام رضا (ع) به کربلا

حجت الاسلام احمدزاده گفت: کاروان تدارکاتی اربعین حسینی برای موکب امام رضا(ع) امروز راهی کربلا شد.
کد خبر: ۶۸۳۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵ - 10August 2024

اعزام‌ کاروان تدارکاتی موکب امام رضا(ع) به کربلابه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد احمدزاده» مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در مراسم اعزام کاروان تدارکاتی اربعین حسینی موکب امام رضا (ع) ضمن گرامیداشت یاد واقفین و خیرین که با وقفیات خود چراغ خیرات و برکات را روشن و پر فروغ نگه داشته اند، گفت: حسب تاکید نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و رییس این سازمان، خدمت گذاری در ایام اربعین از استان‌های مختلف پر رنگ‌تر از سال‌های گذشته خواهد بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی بیان کرد: در تجربه قریب به ۱۰ سال خدمت گذاری در شهر کربلای معلی به زائرین، امسال موکب امام رضا (ع) در شهر کربلا به نام موقوفات و بقاع متبرکه خراسان رضوی دایر می‌شود.

وی افزود: موکب امام رضا (ع) در شهر کربلا با یک دستگاه نانوایی سیار با ظرفیت روزانه ۴ هزار قرص نان، یک دستگاه کارخانه تولید یخ با ظرفیت تولید ۲۰۰ قالب یخ به همراه آب معدنی جهت همه مواکب اطراف محل استقرار موکب خدمت‌گذاری می‌کنند.

حجت الاسلام احمدزاده با اشاره به خدمات فرهنگی تبلیغی و درمانی به زائرین، گفت: موکب از زائرین خواهر و برادر با استعداد هر شبانه روز ۱۲۰۰ نفر جهت اسکان و پذیرایی ۳۶۰۰ نفر در سه وعده صبحانه، ناهار و شام میزبانی خواهد کرد.

این مسئول تصریح کرد: ۳۰ مبلغ خواهر و برادر در جمع زائرین فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی انجام خواهند داد؛ همچنین ۱۰۰ خادم افتخاری در بخش‌های آشپزخانه، پذیرایی، خدمات عمومی و‌... ارائه خدمت خواهند داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی خاطرنشان کرد: ۲ دستگاه مولد برق با توجه به کمبود برق و دستگاه تصفیه آب در موکب مستقر می‌شود.

حجت الاسلام احمدزاده عنوان کرد: با اشاره به بهره مندی از سخنرانان شاخص، گفت: امیدوارم بتوانیم خدمت شایسته به زائرین اربعین ارائه دهیم. حدود ۱۰ دستگاه تریلی، خاور تجهیزات را به کربلا منتقل می‌کنند.

موکب امام رضا (ع) به مدت ۱۰ روز منتهی به اربعین حسینی در کربلای معلی به زائران خدمت رسانی می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار