مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

دانش آموزان بسیجی باید در تقویت بنیه علمی خود تلاش کنند

حجت الاسلام «فیاضی» گفت: دانش آموزان بسیجی در عرصه‌های مختلف علمی و المپیاد‌ها باید در اوج بوده و برای کشور افتخار آفرین باشند.
کد خبر: ۶۸۳۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۱ - 10August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، حجت الاسلام «میثم فیاضی» مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی امروز در جمع دانش آموزان طرح «یاوران ولایت» آذربایجان غربی اظهار داشت: شما فرماندهان واحد‌های پیشگام بسیج دانش آموزی؛ تبلور بسیج بوده و مسئولیت خطیر بر عهده دارید.

وی بسیج را نماد غیرت، تعصب و پاسدار ارزش‌های والای انسانی عنوان کرد و گفت: امروز جامعه بیش از هر زمان دیگر نیازمند توسعه فرهنگ بسیجی است.

حجت الاسلام فیاضی با تاکید بر تقویت بنیه علمی دانش آموزان بسیجی افزود: شما دانش آموزان در عرصه‌های مختلف علمی و اولمپیاد‌ها نیز باید در اوج بوده و برای کشور افتخار آفرین باشید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: اگر انقلاب اسلامی ایران امروز در اوج عزت و اقتدار است همه مدیون خون شهدا هستیم.

وی تصریح کرد: این وعده قرآن است که باید مثل کوه در برابر دشمن ایستاد و امروز قلم هر کدام از شما دانش آموزان مانند موشک فجر است و ما زمانی می‌توانیم انتقام خون شهدا را از دشمنان بگیریم که ایرانی مقتدر ساخته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها