مسوول عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه اصفهان:

امروز ارتش ما قرآن محور است 

حجت‌الاسلام «کیانی» با اشاره به فعالیت‌های عقیدتی و سیاسی در سطح ارتش، گفت: امروز ارتش ما قرآن محور است.
کد خبر: ۶۸۳۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۸ - 10August 2024

امروز ارتش ما قرآن محور است به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام «عیسی کیانی» هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی‌های ارتش در استان‌های اصفهان، بزد و‌ چهار محال بختیاری امروز (شنبه) با اشاره به پنجم ماه صفر سالروز شهادت حضرت رقیه (س)، اظهار داشت: حضرت رقیه (س)، حضرت علی اصغر (ع) و حضرت ابالفضل (ع) از جمله امامزادگان باب‌الحوائج، هستند.

وی با اشاره به جایگاه پیام‌رسانی در فرهنگ دینی، افزود: ایلاغ پیام خداوند به مردم از مهمترین رسالت‌های پیامبران الهی است و خبرنگاران نیز پیام‌رسانی هستند که در رساندن پیام و اخبار به مردم تلاش می‌کنند.

حجت‌الاسلام کیانی با اشاره به جایگاه رسانه در دنیای کتونی، تصریح کرد: امروز قدرت رسانه در جهان کنونی حرف اول را می‌زند و قدرت رسانه حتی در برخی مواقع قوی‌تر از بمب اتم عمل می‌کند.

وی با اشاره به نقش خبرنگاران و رسانه‌عا در بازتاب حوادث و وقایع، ادامه داد: وقتی حادثه تلخ یا شیرین منتشر می‌شود خبرنگاران و رسانه‌ها از دریچه نگاه خود این رویدادها را بازتاب و سمت و سو می‌دهند و مردم نیز پیام خبرنگار را نقل می‌کنند و لذا حتی اگر اشتباه باشد مردم آن را به عنوان امر مسلم قبول می‌کنند.

هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی‌های ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و‌ چهار محال بختیاری با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و عقیدتی در ارتش، گفت: در قالب طرح‌های مصباح و به منظور اعتلای شور سلحشوری و معارف اسلامی در ارتش برنامه‌های متعددی اعتقادی و بصیرتی در سطح یگان‌ها و نیروهای ارتش اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد؛ امروز بیش از ۱۰ هزار حافظ قرآن در سطح کشور در سطح خانواده‌ها و کارکنان پایور و وظیفه هستند و افزون بر کلاس‌های قرآن،برنامه حفظ قرآن ویژه سربازان برگزارمی‌شود و مشوق‌های خوبی برای سربازان تدارک دیده شده است.

حجت‌الاسلام کیانی ادامه داد: امسال در بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن و عترت به مرحله کشوری در مقطع نیروی زمیتی راه یافتیم و برخی از نفرات استان به مرحله آجا راه یافتند.

وی اضافه کرد: تعداد ۲۷ کارکنان پایور و ۱۴۷ نفر از خانواده آنها حافظ یک تا ۳۰ جز قرآن هستند و ۱۰ نفرشان حافظ کل قرآن هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار