فرمانده گروه 422 مهندسی آجا در جنوب غرب:

دنیای امروز روی پاشنه رسانه می‌چرخد

سرهنگ فرقانی گفت: هر روز متعلق به جامعه خبری است و 17 مرداد تنها بهانه‌ای است که ما قدردان زحمات خبرنگاران عزیز باشیم.
کد خبر: ۶۸۳۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹ - 10August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، سرهنگ «سید حسین فرقانی» فرمانده گروه 422 مهندسی قرارگاه ارشد آجا در جنوب غرب امروز با دعوت از «هوشنگ نوبخت» نماینده خبرگزاری دفاع مقدس در خوزستان از وی به خاطر پوشش مطلوب اخبار این یگان در سال گذشته تجلیل کرد.

وی با تبریک روز خبرنگار، رسالت این قشر از جامعه را مهم و تاثیرگذار دانست و اظهار داشت: هر روز متعلق به جامعه خبری است و 17 مرداد تنها بهانه‌ای است که ما قدردان زحمات خبرنگاران عزیز باشیم.

دنیای امروز روی پاشنه رسانه می‌چرخد

فرقانی افزود: دنیای امروز روی پاشنه رسانه می‌چرخد و این مهم، کار شما اصحاب رسانه را بیش از پیش ارزشمند می‌کند. ما فرزندان ملت در ارتش هر کاری در راستای خدمت به مردم انجام دهیم وظیفه است اما بنا به دستور رهبر معظم انقلاب، گوشه‌ای از عملکرد و فعالیت‌ها‌یمان را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهیم تا رسانه‌های معاند این فضا را به نفع خودشان تعبیر نکنند و تغییر ندهند.

دنیای امروز روی پاشنه رسانه می‌چرخد

فرمانده گروه 422 مهندسی قرارگاه ارشد آجا در جنوب غرب ضمن تقدیر از نگاه ویژه و اهتمام سردار مرادحاجتی به مجموعه‌های مختلف ارتش یادآور شد: یکی از رسانه‌هایی که فعالیت‌های ارتش را در چند سال گذشته به خوبی رصد کرده و انتشار داده خبرگزاری دفاع مقدس خوزستان است که جا داشت به بهانه روز خبرنگار از این زحمات تقدیر کنیم و قدردان فعالیت‌های ارزشمند رسانه‌ای این مجموعه باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار