نخستین پارک گل و گیاه زاهدان راه‌اندازی می‌شود

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری زاهدان از راه‌اندازی نخستین پارک گل و گیاه زاهدان تا پایان سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۶۸۳۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵ - 10August 2024

نخستین پارک گل و گیاه زاهدان راه‌اندازی می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، «حمید روشندل هرمزی» رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری زاهدان، اظهار داشت: در راستای ساماندهی دکه‌های سطح شهر زاهدان، ساماندهی ۱۸ دکه میدان «امام خمینی (ره)» در ورودی شهر زاهدان با مدیریت سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری زاهدان و سرمایه خود صاحبان دکه‌ها به صورت مغازه‌های منظم انجام شد که موجب شده نظم قابل قبولی را در آن نقطه شهر شاهد باشیم.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری زاهدان گفت: در راستای شفاف‌سازی اقدامات این سازمان، با استفاده از شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری استان سامانه‌ای به آدرس.http://mashaghel.zahedan.ir/ راه‌اندازی کردیم که امروز کل عملیات صدور مجوز، تمدید قرارداد، عقد قرارداد جدید و ... مربوط به این سازمان از طریق این سامانه و به صورت کاملاً شفاف انجام می‌شود که این اقدام موجب شد درآمد‌های این سازمان ۷ برابر افزایش پیدا کند.

وی عنوان کرد: در راستای ساماندهی زیست شبانه در شهر زاهدان، احداث دو ردیف «خیابان غذا» توسط سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری زاهدان در دستور کار بوده که یکی از آنها در آدرس تقاطع خیابان پیامبر اعظم (ص) و خیابان شورا راه‌اندازی شده و از رونق خوبی برخوردار است و یکی هم در حاشیه خیابان جانبازان جنب پارک لاله در حال احداث است که ظرف چند ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد. همچنین مرکز بازی‌های کودکان نیز در خیابان دانشگاه روبروی اداره‌کل ثبت تعریف شده و در حال احداث است.

روشندل هرمزی خاطرنشان کرد: در حال حاضر فعالیت همه گلخانه‌های فعال در سطح شهر زاهدان شامل ۱۳ مورد غیرمجاز است که در راستای ساماندهی آنها راه‌اندازی پارک گل و گیاه زاهدان در محل «بوستان ولایت» به وسعت ۲۰ هزار مترمربع در دستور کار است که مجوز‌های آن اخذ شده و برای هر گلخانه یک هزار مترمربع فضای در نظر گرفته شده که تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار