معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان خبر داد؛

استقرار ١٥٨ خودروی امدادی در مرزهای خوزستان جهت خدمات دهی به زائران اربعین

نجفی گفت: در ایام اربعین حسینی ٢٤ پایگاه ثابت جاده‌ای در مبادی ورودی استان و مسیر تردد زائران و ١٥ پست موقت و سیار و ٢ قرارگاه مرزی با حضور٨٠٠ نفر امدادگر و نجاتگر بصورت شبانه‌روزی در قالب ٢٥٠ تیم امدادی فعال هستند.
کد خبر: ۶۸۳۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۸ - 10August 2024

به گزارش دفاع‌پرس از استان خوزستان، «امیرعباس نجفی» معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان امروز در خصوص آغاز به کار امدادرسانی هلال احمر خوزستان در آیین اربعین حسینی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمهیدات لازم از سوی هلال احمر استان برای ارائه خدمات به زائران حسینی در ۲ مرز شلمچه و چذابه فراهم شده است.

وی افزود: در ایام اربعین حسینی ٢٤ پایگاه ثابت جاده‌ای در مبادی ورودی استان و مسیر تردد زائران و ١٥ پست موقت و سیار و ٢ قرارگاه مرزی با حضور٨٠٠ نفر امدادگر و نجاتگر بصورت شبانه‌روزی در قالب ٢٥٠ تیم امدادی فعال هستند.

استقرار ١٥٨ خودروی امدادی در مرزهای خوزستان جهت خدمات دهی به زائران اربعین

نجفی گفت: همچنین ١٥٨ دستگاه خودروی امدادی، چهار تیم موتوری، چهار تیم واکنش سریع، چهار تیم توانای خواهران، ٢ خودرو بیسیم ارتباطات و یک اتوبوس آمبولانس در مرزهای شلمچه و چذابه این استان به زائران امام حسین (ع) خدمات ارائه می‌دهند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان یادآور شد: ٢ فروند بالگرد امدادی هوانیروز نیز با هدف سرعت بخشیدن در عملیات امدادرسانی به مصدومان احتمالی حوادث در ایام اربعین حسینی امسال در استان مستقر و در صورت نیاز و ضرورت اقدام به امدادرسانی می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار