شکست پروژه فرقه رجوی برای خرابکاری در راه کاروان ورزشی ایران در پاریس

در حالی که المپیک ۲۰۲۴ در فرانسه کمتر از ۱۰ روز دیگر به پایان می‌رسد، اخبار رسیده حاکی از شکست برنامه‌ریزی‌های فرقه رجوی برای خرابکاری در این مسابقات را دارد.
کد خبر: ۶۸۳۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۹ - 10August 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، پروژه سازمان تروریستی رجوی که به دنبال ایجاد فضایی مشنج و تنش‌زا در حین مسابقات شرکت کنندگان ایرانی بود، با هوشیاری برگزارکنندگان، با شکست مواجه شد.

شکست پروژه فرقه رجوی برای خرابکاری در راه کاروان ورزشی ایران در پاریس

بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده، فرقه رجوی قصد داشت از طریق کادر‌های خود در فرانسه و هوادارانش به مسابقات المپیک نفوذ کند و اقداماتی ایذایی در حین برگزاری مسابقات کاروان ایران انجام دهد. هدف فرقه رجوی از این اقدام‌ها برجسته‌سازی شعار‌هایی علیه حکومت ایران، ورزشکاران ایرانی و نمایش تصاویر مسعود و مریم رجوی در رسانه‌ها بود. به گفته منابع آگاه، کادر‌های فرقه که در حال آماده‌سازی تیشرت‌هایی با تصاویر مریم و مسعود رجوی بودند، نتوانستند به اهداف خود دست یابند و برخی از آنها نیز در بازداشت هستند.

در نهایت تلاش‌های این سازمان با واکنش‌های سریع و مؤثر نهاد‌های امنیتی و برگزارکنندگان المپیک فرانسه مواجه شد و حتی گفته می‌شود چند نفر از سرکردگان قدیمی سازمان در این رابطه دادگاهی شدند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار