سردار اسدی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

«یحیی سنوار» شخصیتی توانمند است/ رژیم صهیونیستی سیلی محکمی خواهد خورد

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: ترور شهید هنیه بی پاسخ نخواهد ماند و رژیم صهیونیستی سیلی محکمی خواهد خورد.
کد خبر: ۶۸۳۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۲ - 12August 2024

سردار سرتیپ «محمدجعفر اسدی» معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره انتخاب «یحیی سنوار» به عنوان جانشین شهید هنیه، اظهار داشت: یحیی سنوار شخصیتی برجسته و توانمند در محور مقاومت است و با وجود او، مسیر مقاومت فلسطین با قدرت تداوم خواهد داشت.

«یحیی سنوار» شخصیتی برجسته و توانمند در محور مقاومت است/ رژیم صهیونیستی سیلی محکمی خواهد خورد

سردار اسدی با بیان اینکه نبرد بین حق و باطل تمامی ندارد، افزود: رژیم صهیونیستی طی ۱۰ ماه گذشته با حمایت آمریکایی‌ها و برخورداری از تجهیزات پیشرفته، جنایات زیادی را علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه مرتکب شده است.  

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) در ادامه با اشاره به ترور شهید اسماعیل هنیه توسط رژیم صهیونیستی عنوان کرد: شهید هنیه با وجود شهادت بسیاری از اعضای خانواده خود در غزه، محکم و مقاوم در مقابل جنایتکاران عالم ایستاد و خود نیز به بهترین وجه به آرزوی دیرینه خود رسید و خداوند متعال، شهادت را نصیب این مرد بزرگ کرد.

وی با تأکید بر اینکه مقاومت فلسطین توانمندی بالایی برای مقابله با اشغالگران صهیونیست دارد، یادآور شد: امام راحل درس‌های بزرگی به ما دادند و فرمودند که بکُشید ما را؛ ما قوی‌تر می‌شویم. ملت ایران در طول ۴۵ سال گذشته به خوبی تجربه کرده است که هرچقدر خبیث‌های عالم جنایت می‌کنند، این یک آزمایش الهی است که به انسان‌ها منفعت می‌رسد.

سردار اسدی در پایان درباره واکنش جمهوری اسلامی ایران به ترور شهید اسماعیل هنیه گفت: ترور شهید هنیه بی پاسخ نخواهد ماند و رژیم صهیونیستی سیلی محکمی خواهد خورد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار