استاندار سمنان:

رسالت مهم خبرنگاران بصیرت افزایی و آگاهی بخشی در جامعه است

«هاشمی» گفت: خبرنگاران در آگاهی و اطلاع رسانی آزاد هستند و رسالت مهم خبرنگاران بصیرت افزایی و آگاهی بخشی در جامعه است.
کد خبر: ۶۸۳۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷ - 10August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، «سیدمحمدرضا هاشمی» استاندار سمنان ظهر امروز در آیین گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از فعالان عرصه رسانه و سپاه و بسیج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سه هزار شهید استان سمنان و سه شهید شاخص کشوری سردار حاج «قاسم سلیمانی»، شهید جمهور آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» و شهید «امیر عبداللهیان» اظهار داشت: تزریق امید به جامعه، امیدآفرینی و اعتمادآفرینی از رسالت‌های شایسته اصحاب رسانه و مطبوعات است.

وی با اشاره به اینکه سلاح خبرنگاران قلم آنهاست، گفت: خبرنگاران باید در انعکاس خبر  دو مؤلفه مهم سرعت و دقت را مورد توجه قرار دهند.

استاندار سمنان با بیان اینکه خبرنگاران در آگاهی و اطلاع رسانی آزاد هستند و رئیس جمهور کشورمان نیز بر این مهم تصریح و تأکید کرده اند، بیان کرد: رسالت مهم خبرنگاران بصیرت افزایی و آگاهی بخشی در جامعه است.

وی ضمن تقدیر از تلاش خبرنگاران استان سمنان به ویژه در طی یک سال گذشته که چهار انتخابات مهم در کشور برگزار شده است، گفت: انتخابات در استان سمنان در کمال امنیت، سلامت و همراه با مشارکت و رقابت برگزار شد و در انتخابات ریاست جمهوری شاهد رشد مشارکت مردم در این آوردگاه سیاسی بودیم که قطعا این مهم را مدیون اطلاع رسانی شما خبرنگاران پرتلاش در استان هستیم.

استاندار سمنان یکی از مهمترین ویژگی های استان سمنان را وحدت و انسجام بی نظیر آن عنوان کرد که در بین مسئولان و همچنین در بین مردم وجود دارد، گفت: استان سمنان همانطور که بارها عنوان شده است با سه مشکل آب، جمعیت و تصادفات مواجه است و لازم است که در سطح ملی نگاه ویژه ای به استان سمنان به ویژه در بحث تأمین آب شود.

هاشمی با بیان اینکه استان سمنان در طول سال به واسطه موقعیت جغرافیایی خاصی که دارد شاهد تردد میلیون ها مسافر و زائر از محورهای مواصلاتی خود است، گفت: این مهم می طلبد نسبت به تأمین آب توجهی ویژه صورت گیرد و ما نیز آن را با جدیت دنبال می کنیم.

وی با تأکید بر اینکه برای حفظ وحدت در استان سمنان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد، گفت: بنده انتقاد پذیر هستم و البته هرگز گرفتار حاشیه ها نخواهم شد و همگان باید بدانند با تخریب، توهین و افترا کار به جایی نخواهد رسید و امنیت و آسایش در سایه حفظ آن و تقویت وحدت و انسجام صورت می گیرد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم که با حضور استاندار سمنان، فرمانده سپاه استان سمنان، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان و جمعی از مسؤولان اجرایی استان برگزار شد؛ ضمن تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه از «کتاب حرفی برای گفتن ندارم» و مجموعه کتاب‌های «رسم ایستادگی» و همچنین از پوستر «جشنواره ابوذر» رونمایی شد.

تجلیل از فرزندان دختر شهدای مدافع حرم استان شهید «محمد قنبریان» و «محمدحسین حمزه» از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار