با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین؛

پروژه‌های هنری بسیج افتتاح شد

پروژه‌های هنری مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج امروز با حضور سردار «سلیمانی» افتتاح شد.
کد خبر: ۶۸۳۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۸ - 10August 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های هنری بسیج امروز (شنبه) با حضور سردار سرتیپ پاسدار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین و معاونان این سازمان برگزار شد.

این مراسم با افتتاح «خانه فرهنگ و هنر ماه» آغاز شد. در ابتدای مراسم افتتاح این بخش، کلیپی از عملکرد عمرانی این مرکز پخش شد و بعد از آن «عمار عطاپور» مدیر مرکز آفرینش‌های بسیج به ارائه گزارشی از عملکرد این مرکز پرداخت و اقدامات صورت گرفته برای بهره برداری از زیر مجموعه‌ها را تشریح کرد.

افتتاح پروژه‌های هنری بسیج/ برای تولید آثار ماندگارعقب بودیم

بعد از صحبت‌های مدیر مرکز آفرینش‌های بسیج، رئیس سازمان بسیج و همراهانش واحد سیار «هاتف» را افتتاح کردند تا این واحد سیار هم رسماً کار و فعالیت خود را در بخش پخش زنده تلویزیونی آغاز کند.

مجموعه بعدی که سردار سلیمانی آن را افتتاح کرد، استودیو صدا و تصویر «آرمان» بود.

این استودیو مجهز و به روز در راستای پیشبرد اهداف سازمان بسیج در تولید برنامه‌های تلویزیونی ساخته شده که داراری اتاق صدای مجزا، اتاق گریم، انبار تخصصی تجهیزات استودیویی و اتاق فرمان است.

سردار سلیمانی بعد از افتتاح این استودیو مهمان قاب دوربین مرکز آفرینش‌های بسیج شد تا این مجموعه هم رسماً کار خود را آغاز کند.

سردار سلیمانی در حاشیه این برنامه اظهار داشت: بسیار خوشحالیم که مرکز آفرینش‌ها با تلاش همکارانم در معاونت فرهنگی هنری و این مرکز آماده بهره برداری شده است. این مرکز در راستای تأمین اهداف سازمان بسیج احداث شده است، چرا که در این زمینه برای تولید آثار ماندگار عقب بودیم اما به لطف خداوند و تلاش همکاران امروز این ظرفیت‌ها ایجاد شده تا بتوانیم اثرگذاری خود را در جامعه بیشتر کنیم.

افتتاح پروژه‌های هنری بسیج/ برای تولید آثار ماندگارعقب بودیم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین پس از افتتاح استودیو صدا و تصویر آرمان، استیج سیار، مرکز رشد (شهید جاودان‌فر) و آرشیو مرکزی این مرکز را افتتاح کرد.

وی در پایان با ابراز امیدواری برای رسیدن به اهداف هنری در جامعه گفت: باید تلاش کنیم تا بتوانیم نیازهای جامعه را با استفاده از جوانان تأمین و به سمت نهادینه کردن هنر انقلابی در جامعه حرکت کنیم.

انتهای پیام/ 266

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار