برگزاری شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد

نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان استان برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۳۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۱ - 10August 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور آیت‌الله «سید نصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد، «سید جواد هاشمی مهر» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان در سالن جلسات استانداری استان برگزار شد. 
 
سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان کهگیلویه و بویراحمد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت ایام سوگواری ماه صفر، اظهار داشت: همایش پیشکسوتان دفاع مقدس در پایان شهریور ماه در استان برگزار و از کسانی که در حوزه دفاع مقدس نقش داشتند تجلیل خواهد شد.
 
سرهنگ خواست خدایی به مراسم استقبال از شهدای گمنام اشاره کرد و با بیان اینکه از هشت مکان پیشنهادی شهید گمنام در استان بازدید و از این تعداد پنج مکان تایید شده است، افزود: تشییع و تدفین شهدای گمنام در استان بر عهده این اداره‌کل می‌باشد و ساخت المان، یادمان و برگزاری برنامه‌های فرهنگی شهدای گمنام بر عهده هیأت امنای همان مکان است.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: جهت ادامه ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان باید اعتبارات لازم به این پروژه اختصاص یابد در غیر این صورت کارگاه ساخت این پروژه تعطیل می‌شود.
 
شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
 
این مسئول ابراز داشت: در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد کمیته مختلفی مانند فرهنگی و اجتماعی، مراکز فرهنگی و دفاع مقدس، راهیان نور، امور پیشکسوتان زنان و دفاع مقدس، شهدای گمنام و ... در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فعالیت می‌کنند.
 
وی به موفقیت‌ها و رتبه‌های این اداره‌کل در سطح کشور اشاره کرد و ادامه داد: در جشنواره‌های فانوس و یوسف رتبه دوم و سوم، جشنواره ملی افتخار من رتبه برتر، جشنواره شعر دفاع مقدس رتبه برتر، رتبه سوم در سامانه سادم، کسب شش رتبه در جشنواره فعالان دفاع مقدس در فضای مجازی، کسب رتبه دوم مدیریت بانوان در دفاع مقدس و ... را توانستیم به دست آوریم.
 
سرهنگ خواست خدایی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به جمعیت کمی که در دوران دفاع مقدس داشت جزو رتبه‌های برتر در زمینه اعزام رزمنده به جبهه‌های جنگ بود، تاکید کرد: جهت اجرای برنامه‌های حوزه ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت نیازمند همکاری ادارات استان در این زمینه هستیم.
 
شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
 
وی در این نشست برنامه‌های اجرایی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سال جاری را عنوان کرد و همچنین گزارشی از عملکرد اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در این خصوص ارائه کرد.
 
در ادامه این نشست اعضا به بیان نظرات خود در زمینه دستور کار جلسه پرداختند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار