حزب‌الله در واکنش به جنایت بمباران مدرسه «التابعین» غزه؛

تعیین موعد جدید مذاکره «نیرنگ» است

حزب‌الله لبنان با اشاره به قتل عام هولناک صبح امروز اشغالگر صهیونیست در بمباران مدرسه التابعین غزه حین اقامه نماز صبح که بیش از صد شهید و ده‌ها مجروح برجای گذشت، تأکید کرد: سخن از آتش‌بس و تعیین موعد جدید برای مذاکره فقط نوعی دروغ و نیرنگ است.
کد خبر: ۶۸۳۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۱ - 10August 2024

به گزارش گروه بین الملل دفاع‌پرس، حزب الله لبنان در بیانیه خود که در در واکنش به جنایت کشتار بمباران مدرسه «التابعین» غزه صادر شد، بیان کرد: قتل عام هولناک جدید از سوی جنگنده‌های اشغالگران و بمباران مدرسه التابعین باریکه غزه حین اقامه نماز صبح که بیش از صد شهید و ده‌ها مجروح برجای گذاشت، در سایه سکوت جهانیان صورت گرفت.

حزب الله: سخن از آتش بس و تعیین موعد جدید مذاکره دروغ و نیرنگ است

این جنبش تصریح کرد: دشمن صهیونیستی در برابر چشم و گوش دنیا این کار را انجام داد که ساکت نشسته است.

حزب الله با بیان اینکه جهان مسئول اخلاقی و معنوی جنایت و نسل کشی صهیونیستی است، خاطرنشان کرد: اقدام دشمن صهیونیستی نشان‌دهنده ادامه مسیر جنگ نسل‌کشی علیه مردم فلسطین بوده و اینکه راهکار واقعی‌اش، قتل و کشتار است.

در این بیانیه تاکید شده است که سخن از آتش‌بس و تعیین موعد جدید برای مذاکره فقط نوعی دروغ و نیرنگ است که البته مردم فلسطین و گروه‌های مقاومت و جبهه‌های یاری‌دهنده غزه هرگز فریب آن را نمی‌خورند.

حزب الله در ادامه تصریح کرد: عزم گروه‌های مقاومت فلسطین و جبهه‌های یاری غزه برای مقاومت و تلاش با تمام توان به منظور توقف نسل‌کشی در غزه و جلوگیری از تحقق اهداف دشمن جزم‌تر می‌شود.

حزب الله این جنایت هولناک را به شدت محکوم کرد و از تمام آزادی‌خواهان جهان خواست آن را محکوم کنند و علیه کابینه قاتل صهیونیستی راهپیمایی‌های اعتراضی به راه اندازند.

در بیانیه حزب الله همچنین آمده است: از آزادی‌خواهان جهان می‌خواهیم کمپین‌های گسترده تری برای اعلام همبستگی مجدد با کودکان، زنان و مردان فلسطین به راه بیندازند که بیش از ۱۰ ماه است در معرض شنیع‌ترین کشتار قرار دارند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار