شهردار کرمان خبر داد؛

طراحی المان‌هایی با موضوع مقاومت در کرمان

«تویسرکانی»با بیان اینکه یک دغدغه در مورد المان‌های مقاومت وجود دارد، گفت: جا داشت که شهرداری کرمان به یادبود شهدای حادثه تروریستی دی‌ماه المانی تهیه کند و فراخوان بین‌المللی طراحی این المان منتشر شده است.
کد خبر: ۶۸۳۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۱ - 10August 2024

المان‌هایی با موضوع مقاومت در کرمان طراحی می‌شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان،«محسن تویسرکانی» شهردار کرمان عصر امروز، در نشست خبری به‌مناسبت روز خبرنگار به ارائه گزارشی از اقدامات شهرداری کرمان در شش ماه گذشته پرداخت اظهار داشت: شهر کرمان در قیاس با بسیاری از مراکز استان‌ها آن‌گونه که توقع وجود دارد برازنده یک کلا‌نشهر نیست. البته بودجه کرمان نیز نسبت به سایر مراکز استان‌ها کمتر است اما در تلاش هستیم بودجه را ارتقا دهیم.

وی با بیان اینکه بوستان‌ها از نقاط ضعف کرمان هستند که قریب دو دهه هیچ تحولی در آنها نبوده اما امسال بهسازی ۲۵ بوستان اصلی شهر کرمان در حال انجام است، تصریح کرد: اعتقاد داریم کیفیت نباید فدای کمیت شود. منابع شهرداری بیت‌المال است و انجام کار با کیفیت را در دستور کار داریم.
 
تویسرکانی بافت تاریخی شهر کرمان را سرمایه‌ای ارزشمند دانست و اظهار کرد: در بافت تاریخی نباید متمرکز بر مناطق خاصی شد. مناطق مختلفی وجود دارد که می‌توان از آنها برای جذب گردشگر و برگزاری رویدادها استفاده کرد. تلاش داریم رویکرد در مورد بافت تاریخی را تغییر دهیم که این کار شروع شده و نمونه آن میدان ارگ است.
 
وی با بیان اینکه همه دستگاه‌های خدمت‌رسان باید برای آبادانی شهر پای کار باشند، گفت: در بحث ناوگان عمومی اعتقاد داریم ناوگان تاکسیرانی به روز شود. تاکسی برقی در کرمان رونمایی می‌شود و از رانندگان می‌خواهیم بدون نگرانی پای کار بیایند زیرا تاکسی‌ها با وام قرض‌الحسنه در اختیار رانندگان قرار می‌گیرد.
 
وی افزود: در حوزه المان‌ها شاهد اتفاقات بهتری هستیم. در دو هفته آینده جشنواره «نوبهار» و سمپوزیوم بین‌المللی «سنگ و فرز» برگزار می‌شود تا بتوانیم شهر کرمان را از نظر المان‌ها قوی کنیم. یک دغدغه در مورد المان‌های مقاومت وجود دارد و جا داشت که شهرداری کرمان به یادبود شهدای حادثه تروریستی دی‌ماه کرمان المانی تهیه کند که فراخوان بین‌المللی طراحی این المان منتشر شده است.
 
شهردار کرمان با بیان اینکه در حوزه نرم‌افزاری تحولات خوبی رقم خورد زیرا کاهش حضور فیزیکی در شهرداری‌ها به نفع شهروندان است، اظهار کرد: در شهرداری کرمان اهتمام داریم که منشاء تحول باشیم. چنانچه تعامل بین دستگاه‌های اجرایی نباشد اتفاق خوبی رقم نمی‌خورد. اعتقاد داریم باید برای شهر کار کرد و شهرداری در همه مناسبت‌ها پای کار است. 
 
انتهای پیام
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار