فرمانده نیروی زمینی ارتش خبر داد؛

نوسازی، بهسازی و احداث ۸ بیمارستان مجهز و تخصصی در کشور

امیر سرتیپ حیدری گفت: نیروی زمینی ارتش به نوسازی، بهسازی و احداث هشت بیمارستان مجهز و تخصصی به منظور ارائه خدمات فوری به کارکنان و خانواده‌های نیروی زمینی ارتش و مردم ایران اسلامی مبادرت ورزیده است.
کد خبر: ۶۸۳۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۵ - 10August 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در همایش آموزشی اعتبارسنجی و اقتصاد سلامت بیمارستان‌ها و مراکز درمانی اداره بهداشت، امداد و درمان نزاجا که با حضور معاون نظارت و ارزیابی وزارت بهداشت در ستاد این نیرو برگزار شد، اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش، در حوزه بهداشت، امداد و درمان، در دوران هشت سال دفاع مقدس و پس از آن تا مقطع کنونی، در تمامی حوادث، در کنار مردم عزیز ایران اسلامی، به ارائه خدمات درمانی پرداخته و در این زمینه، خوش درخشیده است.

نوسازی، بهسازی و احداث ۸ بیمارستان مجهز و تخصصی در کشور

امیر سرتیپ حیدری با اشاره به رشادت‌های کادر درمان نیروی زمینی ارتش، در دوران دفاع مقدس تأکید کرد: شهید هجرتی، در عملیاتی در منطقه «سومار»، با علم به آن‌ که اگر ماسک را از صورت خود بردارد، دچار مشکلات حاد تنفسی و ریوی می‌شود، به سبب اهمیت بخشیدن به کار پزشکی و نیز نجات جان مجروح حادثه، ماسک از صورت برداشته و بر صورت مجروح زد. این امر که موجب شهادت دکتر هجرتی شده، نمونه‌ای از رشادت‌هایی است که کارکنان و کادر بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش به انجام آن مبادرت ورزیده‌اند.

وی به دلیرمردی‌ها و ایثار کادر درمانی بیمارستان‌های نیروی زمینی ارتش در دوران شیوع بیماری کرونا اشاره و عنوان کرد: در این دوره طاقت‌فرسا نیز، ۱۲ هزار نفر از کادر درمانی ۲۸ بیمارستان نیروی زمینی ارتش و همچنین داروخانه ۲۹ فروردین نزاجا، به صورت مداوم، مستمر و شبانه‌روزی، در سراسر کشور و به نحوی خستگی‌ناپذیر در خدمت بیماران کرونایی بوده و که در این مسیر، تعداد ۱۰ تن از عزیزان کادر درمان نیروی زمینی ارتش، به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش به طرح لبیک «حضرت زینب (س)» نزاجا اشاره و تصریح کرد: این طرح با چند هدف همزمان نظیر ساخت، نوسازی و تجهیز بیمارستان‌ها، رسیدگی به کادر درمان و سرمایه‌های متخصص در حوزه نیروی انسانی درمان‌گر، ساماندهی ساختاری اداره بهداشت و... برنامه‌ریزی و پیاده‌سازی شده است.

امیر حیدری افزود: نیروی زمینی ارتش در حال احداث و راه‌اندازی تعداد هشت بیمارستان به‌روز و مجهز است که ان‌شاءالله در آینده‌ای نزدیک، هر یک از این بیمارستان‌ها، قادر به ارائه خدمات فوری به کارکنان، خانواده‌ها و مردم ایران اسلامی از هر گوشه کشور خواهند بود.

وی با بیان این‌که نزاجا در حوادث غیرمترقبه و استان‌های کم‌برخوردار در سنوات گذشته، تعداد هشت بیمارستان مجهز را احداث و در اختیار مسئولان شهری و درمانی قرار داده است، خاطرنشان کرد: نیروی زمینی ارتش، همواره در کنار مردم بوده و تلاش کرده است تا رضایت خاطر ملت بزرگ ایران اسلامی را در ارائه خدمات، امداد و کمک‌رسانی به‌موقع و فوری به دست آورد؛ این امر نشان از کوشش نیروی زمینی ارتش در پشتیبانی از دولت دارد.

انتهای پیام/ 266

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار