فرمانده انتظامی شهرستان اردکان:

بازنشستگی آغاز انتقال تجارب به آیندگان است

سرهنگ «طولابی‌نژاد» در دیدار با «سیدمرتضی بزاززاده» بازنشسته فراجا گفت: بازنشستگی پایان راه نبوده، بلکه آغاز انتقال تجارب به آیندگان است.
کد خبر: ۶۸۳۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۶ - 10August 2024

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ «شهرام طولابی‌نژاد» فرمانده انتظامی شهرستان اردکان با «سیدمرتضی بزاززاده» دیدار و گفت‌و‌گو کرد. 

سرهنگ طولابی نژاد در این دیدار استفاده از تجارب ارزشمند بازنشستگان را بسیار مهم برشمرد و اظهار داشت: بازنشستگی پایان راه نبوده بلکه آغاز انتقال تجارب به آیندگان است و در این صورت سازمان‌ها می‌توانند با بهره‌مندی از تجربیات گران‌بهای این افراد، دررسیدن به اهداف خود باثبات بیشتری حرکت کنند.

وی اضافه کرد: بازنشستگان فراجا پس از سی سال خدمت و کسب تجارب ارزشمند نباید از چرخه سازمان خارج شده، بلکه بایستی بستری فراهم گردد که با انتقال تجارب به سایر همکاران موجب ارتقاء توان علمی و تجربی سازمان گردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان با اشاره به اینکه بازنشستگان سال‌های زیادی از عمر خود را صرف تامین امنیت کرده اند، تصریح کرد: تکریم و سرکشی از این قشر نه تنها مایه دلگرمی آنان است بلکه باعث می‌شود که ما از تجربیات گرانبهای آنان نیز بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار